Článek pro vás připravil:
Václav Pasák
Regionální ředitel
pasak@topsecurity.cz
+420 724 895 855
Jaké jsou výhody využití multi-servisu?
Máte na starosti zajištění bezpečnosti vaší společnosti, staráte se o provozní činnosti nebo přemýšlíte nad tím, jak zoptimalizovat některé procesy a víte, že sami na to ve firmě nestačíte? Pak se nebojte obrátit na toho, kdo to umí, a nejlépe všechno najednou.
Pro koho je multi-servis vhodný?
Mezi naše nejčastější zákazníky, kteří využívají více než jednu z našich služeb (tzv. multi-servis), patří především:
- velké výrobní průmyslové, logistické společnosti
- administrativní centra, kde je sdruženo více firem
- společenství vlastníků jednotek
- správci památkových objektů
- menší společnosti, které nechtějí na tyto činnosti najímat vlastní personál
- firmy, které poptávají krátkodobé zajištění služeb
Jaké služby se kombinují v jedné zakázce?
V TOP security stále rozšiřujeme a zdokonalujeme portfolio služeb. Pro klienty zajišťujeme jak jednotlivé služby, tak využití více služeb v rámci jedné zakázky. Zakládáme si na vysoké odbornosti všech pracovníků ve všech oborech a na vysoké kvalitě služeb.
Naši klienti nejčastěji využívají kombinace těchto služeb:
- fyzická ostraha, úklidové služby
- fyzická ostraha, instalace a monitoring zabezpečovacích systémů
- fyzická ostraha, instalace a monitoring zabezpečovacích systémů, úklidové služby
- fyzická ostraha, recepční služby
- fyzická ostraha, úklidové služby, údržba a péče o zeleň
- fyzická ostraha, kompletní facility management
Proč je výhodné najmout všechny služby u jednoho poskytovatele
Pokud přemýšlíte nad tím, proč je lepší využít služeb jedné bezpečnostní agentury místo toho, abyste na každou činnost našli jinou firmu, máme pro vás hned několik důvodů:
- Využitím pouze jedné společnosti, která dokáže obstarat všechny činnosti, netříštíte rozpočet mezi více firem. Naopak, tím, že oslovíte pouze jednu společnost, která zajistí vše, můžete výrazně ušetřit.
- Nemusíte jednat s několika různými zástupci firem, ale pouze s jedním manažerem zakázky. Tím si výrazně ušetříte čas.
- Máte zajištěnu vysokou kvalitu odvedené práce ve všech sjednaných službách.
- Máte jistotu, že větší bezpečnostní agentura s více nabízenými službami si pečlivě vybírá své zaměstnance, které si i sama školí.
- Podle potřeb si můžete sjednané služby měnit, přibrat nové nebo ty stávající doladit tak, aby vám stoprocentně vyhovovaly.
- Zejména v případě, pokud jste menší firma, je pravděpodobné, že na obsazení všech míst (recepční, uklízečka, pracovník technického facility managementu apod.) nebudete mít dostatek vlastního kvalifikovaného personálu, a to obzvláště, pokud jde o zkrácené úvazky nebo naopak 24h hodinové služby, kde se musí střídat více pracovníků. S tím vším bezpečnostní agentura počítá a je schopna tyto věci vyřešit.
- Díky tomu, že manažer zakázky hlídá všechny sjednané činnosti, je schopen vám o všem podávat aktuální informace a navrhovat další účinná řešení.
- Manažer zakázky si sám pružně zakázku řídí a vy se můžete starat o svůj vlastní business.
Další články:
Napište nám
Máte zájem o naše služby? Potřebujete poradit v oblasti bezpečnosti? Zeptejte se nás. Navrhneme Vám vhodné řešení.
Odpovíme do 24 hodin.
Stáhněte si naši firemní prezentaci a nabídku služeb ve formátu PDF.
S námi pomáháte
Je pro nás důležité, aby z našeho úspěchu měli radost a užitek i ti, kteří to
v životě nemají snadné. Proto naše bezpečnostní agentura pomáhá
a podporuje například pediatrické oddělení Fakultní nemocnice v Motole.
Kariéra v bezpečnostní agentuře
Naši zaměstnanci patří k nejlépe vyškoleným v ČR. Nabízíme řadu firemních benefitů.
Zajímavé firemní akce, zázemí stabilní bezpečnostní agentury, která funguje již více než 20 let.
Našich zaměstnanců si vážíme.