Administrativní budovy

Bezpečnostní řešení pro administrativní budovy

Postaráme se o komplexní bezpečnostní služby pro administrativní budovy. Naše řešení zahrnuje nejen služby fyzické ostrahy, recepčních nebo úklidových služeb, ale také využití moderních bezpečnostních technologií. Nabízíme jednoduché řešení všech vašich potřeb.

  • provádíme vstupní bezpečnostní audit
  • zaměstnanci jsou vyškolení profesionálové
  • navrhujeme technické zabezpečení na míru
  • používáme moderní technologie
  • nabízíme náhradní plnění
  • poskytujeme pravidelné reporty
Poslat poptávku info@topsecurity.cz +420 725 677 066 Oderská 333/5, Praha 9
  1. Poskytujeme komplexní bezpečnostní řešení pro rozsáhlé administrativní komplexy, soukromé kancelářské objekty, business centra i multifunkční zařízení s více budovami.
  2. Pro zjištění aktuální situace ve vaší administrativní budově provedeme vstupní bezpečnostní analýzu, ze které vychází návrh řešení zabezpečení a jeho možné alternativy.
  3. Fyzická ostraha zajišťující bezpečnost se zaměřuje především na monitoring osob a práci s kamerovými a elektronickými zabezpečovacími technologiemi. Provádí ostrahu uvnitř objektů i na pozemcích spadajících k budovám. Může rovněž obsluhovat přístupové systémy nebo provádět kontrolu osob u vstupních rámů a turniketů. Strážní jsou oděni do služebního stejnokroje nebo do profesionálního obleku. Administrativní budovy střežíme 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
  4. Samostatné recepční jsou vybírány tak, aby klienta co nejlépe reprezentovaly, působily příjemně a vytvářely milé prostředí recepce. Další dovednosti, jako je jazyková vybavenost, obsluha EZS, práce se speciálními PC programy atd., se přizpůsobují požadavkům klienta. Zkombinovat lze i recepční služby během dne a strážní služby během noci.
  5. Vzhledem k pohybu velkého množství osob vybavujeme administrativní budovy kvalitními kamerovými systémy. Monitoring může být prováděn uvnitř i vně budov nebo na parkovištích. Poskytujeme rovněž technologicky vyspělé elektronické zabezpečovací systémy, přístupové systémy a elektronickou požární signalizaci. Díky vlastnímu technickému vývojovému centru přicházíme s vlastními návrhy a inovacemi.
  6. Zajišťujeme profesionální úklidy administrativních budov. Disponujeme vlastní úklidovou technikou. Provádíme pravidelné i nárazové úklidy kanceláří, společných prostor, chodeb, vstupních hal, konferenčních sálů, jednacích místností i veškerých provozních ploch či mytí oken.

Služby v oblasti bezpečnostních řešení pro administrativní budovy

Fyzická ostraha

Fyzická ostraha

Ostraha 24/7 se postará o bezpečnost zaměstnanců i návštěvníků administrativních budov, případně o bezpečnost na přilehlých plochách jako jsou parkoviště. Samozřejmostí je práce s EZS, EPS, CCTV a dalšími systémy, profesionalita, diskrétnost a spolehlivost.

Kamerové systémy

Kamerové systémy

Poskytujeme moderní kamerové systémy s chytrými funkcemi rozpoznávání obličejů, počítání osob, termovize, detekce pohybu atd. Záznam lze sledovat z monitoru PC i připojeného mobilního telefonu.

Požární systémy

Požární systémy

Poskytujeme spolehlivé systémy EPS, které nainstalujeme a následně se postaráme o jejich servis i pravidelné revize. Budova bude v bezpečí před vznikem požáru, před únikem vody i CO2.

Elektronické zabezpečovací systémy

Elektronické zabezpečovací systémy

Nainstalujeme spolehlivé elektronické zabezpečovací systémy pro daný typ administrativní budovy. Postaráme se o vše – od návrhu, přes realizaci, až po servis i revize. Spolehněte se na prověřené EZS.

Přístupové systémy

Přístupové systémy

Vybereme a nainstalujeme přístupové systémy, které lze propojit s docházkovými a mzdovými systémy. Systémy mohou pracovat na bázi čipu, přístupové karty, kódu, otisku prstu nebo skenu oční duhovky.

Systém pro evidenci návštěv

Systém pro evidenci návštěv

Využijte praktický systém usnadňující evidenci příchozích a odchozích návštěv. Přehledné záznamy vám umožní vyhledávat, archivovat i přeposílat potřebné informace mezi jednotlivými odděleními.

Korporátní bezpečnost

Korporátní bezpečnost

Svěřte do našich rukou otázku interní i externí korporátní bezpečnosti. Postaráme se o segment bezpečnostního managementu, kybernetické bezpečnosti, řízení rizik, bezpečnostního vzdělávání i travel security.

Administrativní facility management

Administrativní facility management

Provoz recepce nebo vrátnice bude s našimi vyškolenými pracovníky bezproblémový. Vítání zaměstnanců, klientů, obstarávání korespondence, vyřizování telefonních hovorů, obsluha EZS, administrativní činnosti – to vše zastřešené milým vystupováním a reprezentativním vzhledem recepčních.

Technický facility management

Technický facility management

Vezmeme si na starost činnosti zahrnující kontrolu, servis a revize technologií i přidruženého strojového vybavení. Vyškolení technici se postarají o komplexní technické zajištění administrativní budovy.

Úklidové služby

Úklidové služby

Využijte pravidelné nebo jednorázové úklidy, které zajistí dobrý dojem ve všech prostorách budovy. Naši zkušení pracovníci jsou vybaveni úklidovými stroji i prostředky a pracují podle dohodnutých manuálů.

Péče o zeleň a okolí budov

Péče o zeleň a okolí budov

Nejen budova, ale i její okolí si zaslouží péči. Nechte na nás sekání trávníku, péči o stromy, úklid sněhu, odklízení listí i nakládání s odpadem. Využijeme vlastní techniku i veškeré potřebné vybavení.

Další služby

Další služby

Zajistíme činnosti vztahující se k agendě BOZP, PO a poskytnutí pověřence GDPR. Postaráme se o potřebná školení a vyřízení dokumentů v souladu s platnými legislativními ustanoveními.

Hledáte jinou službu? Máte nějaký dotaz? Kontaktujte nás:

Poslat dotaz info@topsecurity.cz +420 725 677 066 Oderská 333/5, Praha 9

Staráme se o více než 200 klientů po celé ČR

Spokojenost našich klientů je pro nás na prvním místě. Jsme hrdí na to, že s naší bezpečnostní agenturou zůstáváte 10 i více let.

RegioJet AutoKabel Ogilvy Gask Strabag Žabka Aircraft Industries DENSO
předěl

Přijďte se podívat na naše reference osobně.

Vezmeme vás do některého z námi střežených objektů a předvedeme vám, jak naše bezpečnostní agentura funguje v reálném provozu.

chci vidět referenci naživo

objednávky prohlídek referencí naživo také na tel. čísle +420 724 904 909

Reference v oblasti bezpečnostních řešení pro administrativní budovy

Našich služeb využívá více než 200 klientů po celé ČR a zůstávají s námi i více jak 10 let. Záleží nám na jejich spokojenosti a je jedno, zda jde o objekt s několika kancelářemi nebo o rozsáhlý administrativní objekt. Naše služby jsou vždy 100% a vycházejí vstříc každému klientovi.

EDISON, DELTA HAUS, Vodičkova

Ostrahu hned tří budov v Praze pro klienta poskytujeme od poloviny roku 2018.

EDISON, DELTA HAUS, Vodičkova

Ogilvy

Po předchozí zkušenosti si klient poptal přímo společnost TOP security s.r.o. pro zajištění ostrahy objektu v Praze 8.

Ogilvy

Úřad městské části Praha 15

Ode dne 15.8.2016 zajišťuje společnost Nokika s.r.o. fyzickou ostrahu majetku a osob v budově Úřadu městské části Praha 15 a ostrahu objektu MČ Praha 15.

Úřad městské části Praha 15
další reference >

Napište nám

Máte zájem o naše služby? Potřebujete poradit v oblasti bezpečnosti? Zeptejte se nás. Zdarma Vám navrhneme vhodné řešení.
Bezplatná konzultace. Odpovíme do 24 hodin.

Informace o zpracování osobních údajů

stáhnout PDF

Stáhněte si naši firemní prezentaci a nabídku služeb ve formátu PDF.

Novinky, zajímavosti a články z divize bezpečnostních řešení pro administrativní budovy

Seznamte se s novinkami z oblasti bezpečnostních řešení pro administrativní budovy, které vám přinášíme. Sledujeme akturální trendy i moderní technologie a seznamujeme vás s novinkami z TOP Security.

Zjistěte, proč je výhodné svěřit služby spojené s vytvořením komplexního bezpečnostního řešení u administrativních budov do rukou profesionálů.

25. 03. 2020

Již třetí budovu v období tří měsíců střežíme od července 2018 pro klienta CIB GROUP, a.s.

01. 07. 2018

Ode dne 15.8.2016 zajišťuje společnost Nokika s.r.o. fyzickou ostrahu v budově Úřadu městské části Praha 15

15. 08. 2016

další články >

Časté dotazy a konkrétní informace k bezpečnostním řešením pro administrativní budovy

Služby ostrahy administrativních budov

Poskytujeme fyzickou ostrahu pro administrativní a obchodní centra, hotely, bytové a rezidenční komplexy, státní instituce, zdravotnická zařízení a další objekty. Spolehlivou fyzickou ostrahu zajištují prověření a odborně vyškolení strážní s mnohaletou praxí. Pracovníci mohou být na přání klienta v pracovní uniformě, reprezentativním obleku nebo v nenápadném civilu. Stejně tak se může jednat o ozbrojenou ostrahu nebo ostrahu se cvičeným psem

Působí v regionech lokální pobočky a manažeři?

Naše společnost působí po celé ČR a díky síti regionálních poboček jsme schopni poskytnout služby ve špičkové kvalitě v jakékoli částí republiky. Naše centrály najdete v Praze a v Uherském Hradišti, v dalších regionech pak provozujeme pobočky, které obstarávají regionální manažeři. Působíme zejména v těchto oblastech: Brno, Břeclav, České Budějovice, Jihlava, Kutná Hora, Liberec, Olomouc, Ostrava, Praha, Prostějov, Přerov, Příbram, Teplice, Uherské Hradiště, Zlín, a další..

Využíváte kmenové či agenturními pracovníky?

Strážné, ozbrojenou ostrahu i ostrahu se psem nenajímáme u externích agentur, ale sami zaměstnáváme. A proto vám můžeme garantovat abnormální profesionalitu a kvalitu odvedené práce za všech okolností. Naši strážní dohlédnou na administrativní a obchodní centra, hotely, bytové a rezidenční komplexy, výrobní podniky, logistické areály, sklady, státní instituce, zdravotnická zařízení a další objekty. Přizpůsobíme se vašim potřebám. Ozvěte se nám i v případě, že budete potřebovat speciální strážní nebo jiné služby. Zdarma vám navrhneme vhodnou strategii.

Jsou Vaši zaměstnanci prověřeni?

Jsme si vědomi toho, že vedle bezpečnosti se potřebujete také skvěle prezentovat. Proto nezaměstnáváme cizince, ale pouze Čechy, případně Slováky. Provádíme pečlivý výběr, pravidelná školení a prověrky. Zajišťujeme vaši bezpečnost a zároveň spolu s vámi vytváříme skvělý první dojem.

Kolikrát týdně pracovníky na objektu kontrolujete?

Pracovníci jsou kontrolováni na objektu minimálně 2x týdně. Kontroly se míchají ve dne a v noci. Na některých objektech jsou pod dohledem takřka denně - tam kde má objektový manažer tzv. základnu, jedná se o větší objekty s větším počtem bezpečnostních pracovníků.

Jak často své pracovníky doškolujete?

Pracovníci jsou doškolováni v pravidelných ¼ letních cyklech. Menší školení na provozní systémy probíhají i v měsíčních intervalech.

Jak dostupný je manažer zakázky?

Manažer zakázky nebo jeho zástup jsou dostupní 24 hodin denně s dojezdem do  2 hodin, to je však maximální čas, reálně jsou při mimořádné události na objektu do 30 minut.

Jste pojištěni?

Pro případ mimořádné události je společnost TOP security s. r. o. pojištěna u České Pojišťovny s výší plnění dle požadavku klientů, standardně 50.000.000,00 Kč.

Máte certifikaci ISO?

Jsme držiteli těchto certifikátů:

  • ISO 9001 (Systém managementu kvality organizace)
  • ISO 27001 (Systém managementu ochrany informací)
  • ISO 14001 (Systém environmentálního managementu v oboru)
Co Vás odlišuje od konkurence?
  • Více než 20 let zkušeností
  • Poskytujeme náhradní plnění
  • Působíme po celé ČR
  • Vysoká profesionalita a odbornost personálu
  • Inteligentní propojení fyzické ostrahy a bezpečnostních technologií
  • Nově vzniklé požadavky zrealizujeme i do 24 hodin
  • Vlastní technické vývojové středisko
  • Spolupracujeme se špičkovými světovými dodavateli
  • Poradenství v oblasti bezpečnostních situací a technologií
  • Vysoké standardy strážných
  • Analýza bezpečnostních rizik a prevence zdarma
  • Jsme držiteli certifikátů ISO
  • Pojištění min. 50.000.000,00 Kč
Jak často provádí fyzická ostraha obchůzky?

Dohled nad objektem mohou naši strážní provádět v předem určenou dobu, formou nepravidelných pochůzek a kontrol nebo nepřetržitě ve směnách 24h denně.

Poskytujete náhradní plnění?

V České republice má každá společnost ze zákona povinnost zaměstnat na každých 25 zaměstnanců jednu osobu zdravotně postiženou. Pokud tak neučiní, je povinna odvést do státního rozpočtu každoročně 2,5 násobek průměrné mzdy v ČR za každou osobu zdravotně postiženou, kterou dle výše uvedené povinnosti nezaměstná. Alternativním splněním této povinnosti je odběr zboží či služeb, na kterých se podílí osoby zdravotně postižené, tzv. náhradní plnění. Takto odebrané zboží či služby musí co do objemu odpovídat sedminásobku průměrné mzdy v ČR. Společnost TOP security poskytuje náhradní plnění prostřednictvím své sesterské společnosti NOKIKA s.r.o.