Recepční služby
Recepční jsou většinou prvními osobami, s nimiž návštěvník Vašich prostor přichází do kontaktu. Proto klademe velký důraz na profesionální a reprezentativní vystupování našich pracovníků. Naším cílem je, abychom Vás, jako klienta, co nejlépe reprezentovali.
- kompetní recepční služby poskytujeme již více než 20 let
- pečlivě vybraní, prověření a vyškolení pracovníci recepce
- naši pracovníci recepce Vás vždy dobře reprezentují
- recepční pružně reagují v běžných i krizových situacích
- pravidelně kontrolujeme práci našich recepčních pro zajištění vysokého standardu
- v případě zájmu jsme připraveni poskytnout náhradní plnění
Reference v oblasti Recepční služby
Milá a usměvavá recepční vám zlepší náladu
Jak hodnotí recepční služby i ostrahu každodenní návštěvníci objektu Panorama Business Center? Podívejte se na jejich recenze.
Kompletní recepční služby v budově ARBES Building
Pokud zavítáte do ARBES Building Praha, najdete na recepci naše milé pracovníky. Recepční služby poskytujeme vždy na vysoké úrovni..
Recepční služby na míru v objektu Panorama Business Center
Kompletní řešení recepční služby vycházejících z našich dlouholetých zkušeností jsme pro klienta připravili během krátké chvíle. Služba odráží přání a potřeby konkrétní osoby.
Přijďte se podívat na naše reference osobně.
Vezmeme vás do některého z námi střežených objektů a předvedeme vám, jak naše bezpečnostní agentura funguje v reálném provozu.
objednávky prohlídek referencí naživo také na tel. čísle +420 724 904 909
Patří recepční služby nebo obsluha vrátnice k tomu, co nutně potřebujete? Nově poskytujeme chytrý systém el. vrátnice, který chod recepce zefektivní.
Václav Pasák
08. 06. 2023
Multiservis, neboli kombinace více služeb v jedné zakázce, je velmi výhodný. Jaké služby lze kombinovat a jaké výhody to přináší?
Václav Pasák
12. 04. 2022
Časté dotazy a konkrétní informace k recepčním službám
Služby našich recepčních
Recepční je ve většině případů první osobou, se kterou návštěvník Vaší společnosti, ať už zákazník či zaměstnanec, přichází do kontaktu. Proto klademe při výběru recepčních důraz na reprezentativní a profesionální vystupování a také na perfektní komunikační schopnosti, díky kterým vytvářejí naše recepční příjemnou atmosféru a přispívají dobré image Vaší společnosti.
Kromě běžných činností, jako je obsluha PC apod., zvládají naše recepční také činnosti spojené s dalšími pozicemi. Do našich recepčních služeb patří například:
- obsluha PC a práce s nejrůznějším softwarem
- telefonická komunikace
- objednávání zboží, rezervace letenek
- organizace zasedacích místností
- organizace firemních akcí a večírků
- obsluha a uvádění hostů
- zápis a ohlašování návštěv
- doprovod osob
- sdělování informací
- přebírání poštovních zásilek
- obsluha kamerových systémů
- celkový dohled na dění v budově i mimo ni
- komplexní provoz recepce
Napište nám
Máte zájem o naše služby? Potřebujete poradit v oblasti bezpečnosti? Zeptejte se nás. Navrhneme Vám vhodné řešení.
Odpovíme do 24 hodin.
Stáhněte si naši firemní prezentaci a nabídku služeb ve formátu PDF.