Recepční služby

Recepční služby

Recepční jsou většinou prvními osobami, s nimiž návštěvník Vašich prostor přichází do kontaktu. Proto klademe velký důraz na profesionální a reprezentativní vystupování našich pracovníků. Naším cílem je, abychom Vás, jako klienta, co nejlépe reprezentovali.

  • recepční služby poskytujeme již více než 20 let
  • pečlivě vybraní, prověření a vyškolení pracovníci recepce
  • naši pracovníci recepce Vás vždy dobře reprezentují
  • recepční pružně reagují v krizových situacích
  • pravidelně kontrolujeme práci našich recepčních pro zajištění vysokého standardu
  • Poskytujeme Náhradní plnění
Poslat poptávku info@topsecurity.cz +420 724 904 909 Oderská 333/5, Praha 9

Staráme se o více než 200 klientů po celé ČR

Spokojenost našich klientů je pro nás na prvním místě. Jsme hrdí na to, že s naší bezpečnostní agenturou zůstáváte 10 i více let.

RegioJet AutoKabel Ogilvy Gask Strabag Žabka Aircraft Industries DENSO
předěl

Přijďte se podívat na naše reference osobně.

Vezmeme vás do některého z námi střežených objektů a předvedeme vám, jak naše bezpečnostní agentura funguje v reálném provozu.

chci vidět referenci naživo

objednávky prohlídek referencí naživo také na tel. čísle +420 724 904 909

Reference v oblasti Recepční služby

Panorama Business Center

Administrativní objekt v centru Prahy Panorama Business Center naše společnost střeží již od roku 2004.

Panorama Business Center

VINCI Facilities Česká republika, s.r.o.

Na podzim roku 2015 TOP security s.r.o. zvítězila ve více kolovém výběrovém řízení na zajištění fyzické ostrahy a recepčních služeb pro administrativní budovu na Praze 4 - Pankráci.

VINCI Facilities Česká republika, s.r.o.

UNIQA

Pro společnost UNIQA zajišťujeme kompletní facility management a recepční a úklidové služby.

UNIQA
další reference >

Napište nám

Máte zájem o naše služby? Potřebujete poradit v oblasti bezpečnosti? Zeptejte se nás. Navrhneme Vám vhodné řešení.
Odpovíme do 24 hodin.

Informace o zpracování osobních údajů

stáhnout PDF

Stáhněte si naši firemní prezentaci a nabídku služeb ve formátu PDF.

Časté dotazy a konkrétní informace k recepčním službám

Služby našich recepčních

Recepční je ve většině případů první osobou, se kterou návštěvník Vaší společnosti, ať už zákazník či zaměstnanec, přichází do kontaktu. Proto klademe při výběru recepčních důraz na reprezentativní a profesionální vystupování a také na perfektní komunikační schopnosti, díky kterým vytvářejí naše recepční příjemnou atmosféru a přispívají dobré image Vaší společnosti.

Kromě běžných činností, jako je obsluha PC apod., zvládají naše recepční také činnosti spojené s dalšími pozicemi. Do našich recepčních služeb patří například:

  • obsluha PC a práce s nejrůznějším softwarem
  • telefonická komunikace
  • objednávání zboží, rezervace letenek
  • organizace zasedacích místností
  • organizace firemních akcí a večírků
  • obsluha a uvádění hostů
  • zápis a ohlašování návštěv
  • doprovod osob
  • sdělování informací
  • přebírání poštovních zásilek
  • obsluha kamerových systémů
  • celkový dohled na dění v budově i mimo ni
  • komplexní provoz recepce