Facility management

Facility management

Součástí chodu každé firmy je mnoho činností, které nesouvisejí s jejím hlavním zaměřením. Zajistíme pro vaši společnost administrativní a technický facility management i další související služby, abyste se mohli plně soustředit na váš klíčový byznys.

  • nejmodernější technologie a vybavení
  • působíme po celé ČR
  • umíme vás výborně reprezentovat
  • vysoký standard služeb
  • spolehlivost a důvěryhodnost všech pracovníků
  • pravidelné reporty a podněty pro inovace
Poslat poptávku info@topsecurity.cz +420 724 895 855 Oderská 333/5, Praha 9

Služby v oblasti facility management

Administrativní FM

Administrativní FM

Zajistíme přehlednou správu smluv a dokumentace, školení PO a BOZP, pověřence GDPR. Postaráme se o kontrolní činnosti i optimalizaci provozních úkonů.

detail služby
Technický FM

Technický FM

Postaráme se o výborný stav objektu a minimalizaci poruch instalovaných technologií. Naši pracovníci jsou vybaveni odbornými znalostmi i moderní technikou.

detail služby
Starost o zeleň

Starost o zeleň

Postaráme se o profesionální péči o zeleň v okolí vašich budov. Disponujeme kvalitní technikou a naši pracovníci jsou pečliví.

detail služby
Požární ochrana

Požární ochrana

Zajišťujeme komplexní služby v oblasti požární ochrany. Realizace požární ochrany bytových i průmyslových budov. Montáže, revize, servisy EPS.

detail služby
Úklidové služby

Úklidové služby

Zajišťujeme kompletní pečlivé úklidy komerčních i soukromých prostor a to v časech, které vyhovují přání klientů.

detail služby
Recepční služby

Recepční služby

Recepční jsou většinou prvními osobami, s nimiž návštěvník Vašich prostor přichází do kontaktu. Proto klademe velký důraz na profesionální a reprezentativní vystupování našich pracovníků.

detail služby

Hledáte jinou službu? Máte nějaký dotaz? Kontaktujte nás:

Poslat dotaz info@topsecurity.cz +420 724 895 855 Oderská 333/5, Praha 9

Reference v oblasti facility management

Jsme kompletním řešením chodu provozních záležitostí pro společnosti a snažíme se o maximální spokojenost všech klientů. Staráme se o facility management v malých firmách i velkých podnicích a svou práci odvádíme vždy špičkově. Služeb naší bezpečnostní agentury využívá více než 200 klientů po celé ČR. Těší náš, že s námi někteří zůstávají 10 let i více a vážíme si jejich důvěry.

Zimní údržbu areálu Wrigley provádíme nově s moderní čtyřkolkou

V rámci facility managementu zajišťujeme pro areál Wrigley Confections ČR zimní údržbu. Letos nově s moderním traktůrkem s radlicí.

Novinka: Zimní údržba areálu Wrigley s moderní čtyřkolkou

Personál facility managementu dokáže zpříjemnit den

Jak hodnotí naše zaměstnance z oblasti facility managementu a ostrahy ti nejpovolanější, tedy návštěvníci objektu? Přečtěte si jejich recenze.

„Nikde v Praze nenajdete příjemnější lidi”

Služby facility managementu pro objekt ARBES Building Praha

Staráme se o kvalitní provedení facility služeb v lukrativním objektu v centru Prahy. Služby poskytujeme v té nejvyšší kvalitě.

ARBES Building Praha - ostraha a recepční služby
další reference >
předěl

Přijďte se podívat na naše reference osobně.

Vezmeme vás do některého z námi střežených objektů a předvedeme vám, jak naše bezpečnostní agentura funguje v reálném provozu.

chci vidět referenci naživo

objednávky prohlídek referencí naživo také na tel. čísle +420 724 904 909

Novinky, zajímavosti a články

Pro pracovníky facility managementu je důležité nejen pohodlí, ale i reprezentativní vzhled. Proto jsme jim pořídili nové oblečení značky Strauss.

Václav Pasák

12. 02. 2024

Potřebujete obstarat služby v oblasti facility managementu? Jsme tu pro vás 24 hodin denně, 7 dní v týdnu po celé České republice.

Pavel Mikšátko

07. 11. 2022

Ostraha, zabezpečení a facility management jdou při správě bytových domů ruku v ruce. Jaké máte možnosti a jak vše funguje?

Václav Pasák

12. 09. 2022

další články >

Časté dotazy a konkrétní informace k facility managementu

Co vše zajišťuje facility management?

Úkolem facility managementu je postarat se o činnosti, které přímo nesouvisí s chodem firmy - jde například o správu budov, rozvoj pracovního prostředí, nákup podpůrných služeb a další metody řízení vedoucí ke správnému chodu firmy.

Působí v regionech lokální pobočky a manažeři?

Naše společnost působí po celé ČR a díky síti regionálních poboček jsme schopni poskytnout služby ve špičkové kvalitě v jakékoli částí republiky. Naše centrály najdete v Praze a v Uherském Hradišti, v dalších regionech pak provozujeme pobočky, které obstarávají regionální manažeři. Působíme zejména v těchto oblastech: Brno, Břeclav, České Budějovice, Jihlava, Kutná Hora, Liberec, Olomouc, Ostrava, Praha, Prostějov, Přerov, Příbram, Teplice, Uherské Hradiště, Zlín, a další..

Jsou Vaši zaměstnanci prověřeni?

Jsme si vědomi toho, že vedle bezpečnosti se potřebujete také skvěle prezentovat. Proto nezaměstnáváme cizince, ale pouze Čechy, případně Slováky. Provádíme pečlivý výběr, pravidelná školení a prověrky. Zajišťujeme vaši bezpečnost a zároveň spolu s vámi vytváříme skvělý první dojem.

Jste pojištěni?

Pro případ mimořádné události je společnost TOP security s. r. o. pojištěna u České Pojišťovny s výší plnění dle požadavku klientů, standardně 200.000.000,00 Kč.

Máte certifikaci ISO?

Jsme držiteli těchto certifikátů:

  • ISO 9001 (Systém managementu kvality organizace)
  • ISO 27001 (Systém managementu ochrany informací)
  • ISO 14001 (Systém environmentálního managementu v oboru)
Co Vás odlišuje od konkurence?
  • Více než 20 let zkušeností
  • Poskytujeme náhradní plnění
  • Působíme po celé ČR
  • Vysoká profesionalita a odbornost personálu
  • Inteligentní propojení fyzické ostrahy a bezpečnostních technologií
  • Nově vzniklé požadavky zrealizujeme i do 24 hodin
  • Vlastní technické vývojové středisko
  • Spolupracujeme se špičkovými světovými dodavateli
  • Poradenství v oblasti bezpečnostních situací a technologií
  • Vysoké standardy strážných
  • Analýza bezpečnostních rizik a prevence
  • Jsme držiteli certifikátů ISO
  • Pojištění min. 200.000.000,00 Kč
Kolikrát týdně pracovníky na objektu kontrolujete?

Ke kontrole dochází vždy minimálně 2x týdně,čmž je zajištěna maximální kvalita služeb.

Jak často své pracovníky doškolujete?

Pracovníci jsou doškolováni v pravidelných ¼ letních cyklech.

Jak dostupný je manažer zakázky?

Manažer zakázky nebo jeho zástup jsou dostupní 24 hodin denně s dojezdem do  2 hodin, to je však maximální čas, reálně jsou při mimořádné události dostupní do 30 minut.

Poskytujete náhradní plnění?

V České republice má každá společnost ze zákona povinnost zaměstnat na každých 25 zaměstnanců jednu osobu zdravotně postiženou. Pokud tak neučiní, je povinna odvést do státního rozpočtu každoročně 2,5 násobek průměrné mzdy v ČR za každou osobu zdravotně postiženou, kterou dle výše uvedené povinnosti nezaměstná. Alternativním splněním této povinnosti je odběr zboží či služeb, na kterých se podílí osoby zdravotně postižené, tzv. náhradní plnění. Takto odebrané zboží či služby musí co do objemu odpovídat sedminásobku průměrné mzdy v ČR. Společnost TOP security poskytuje náhradní plnění prostřednictvím své sesterské společnosti NOKIKA s.r.o.

Staráme se o více než 200 klientů po celé ČR

Spokojenost našich klientů je pro nás na prvním místě. Jsme hrdí na to, že s naší bezpečnostní agenturou zůstáváte 10 i více let.

RegioJet AutoKabel Ogilvy Gask Strabag Žabka Aircraft Industries DENSO

Napište nám

Máte zájem o naše služby? Potřebujete poradit v oblasti bezpečnosti? Zeptejte se nás. Navrhneme Vám vhodné řešení.
Odpovíme do 24 hodin.

Informace o zpracování osobních údajů

stáhnout PDF

Stáhněte si naši firemní prezentaci a nabídku služeb ve formátu PDF.