Starost o zeleň
Posekáme a odvezeme trávu, zastřihneme větve, odborně prohnojíme a ošetříme trávníky, rostliny, záhony a keře, nainstalujeme zavlažovací zařízení. Disponujeme profesionální technikou. Kompletně se postaráme o zeleň v okolí vašeho objektu.
- kvalitní technika a vybavení
- pracovníci, kteří vás vhodně reprezentují
- pravidelné reporty a podněty pro inovace
- vysoký standard služeb
- individuální přístup ke klientům
- certifikáty ISO 9001, ISO 27001 a ISO 14001
Reference v oblasti starost o zeleň
Staráme se o klienty více než 20 let a jsme rádi, že našich služeb využívá více než 200 klientů po celé ČR. Postaráme se o zeleň u malých pozemků soukromých firem i o rozlehlé areály zámeckých parků. Naše služby jsou vždy na vysoké úrovni a vy se tak můžete pyšnit vždy perfektně upraveným okolím budov.
DESK-FORM a.s.
Uspěli jsme ve výběrovém řízení a od 1.4.2016 jsme se stali dodavatelem bezpečnostních služeb pro společnost DESK-FORM a.s.
Přijďte se podívat na naše reference osobně.
Vezmeme vás do některého z námi střežených objektů a předvedeme vám, jak naše bezpečnostní agentura funguje v reálném provozu.
objednávky prohlídek referencí naživo také na tel. čísle +420 724 904 909
Novinky, zajímavosti a články
Využití více služeb bezpečnostní agentury v rámci jedné zakázky je výrazně výhodnější než najímání různých firem na dílčí činnosti.
Václav Pasák
12. 04. 2022
Pomůžeme vám s jednorázovou i celoroční údržbou zeleně. Disponujeme moderními stroji pro zahradní, terénní i výkopové práce.
Pavel Mikšátko
14. 07. 2020
Služby v oblasti péče o zeleň jsou jednou z mnoha služeb, které je výhodné využít prostřednictvím bezpečnostní agentury.
Lucie Červinková
25. 03. 2020
Časté dotazy a konkrétní informace ke starosti o zeleň
Co vše spadá pod starost o zeleň?
Využíváte vlastní techniku?
Působí v regionech lokální pobočky a manažeři?
Naše společnost působí po celé ČR a díky síti regionálních poboček jsme schopni poskytnout služby ve špičkové kvalitě v jakékoli částí republiky. Naše centrály najdete v Praze a v Uherském Hradišti, v dalších regionech pak provozujeme pobočky, které obstarávají regionální manažeři. Působíme zejména v těchto oblastech: Brno, Břeclav, České Budějovice, Jihlava, Kutná Hora, Liberec, Olomouc, Ostrava, Praha, Prostějov, Přerov, Příbram, Teplice, Uherské Hradiště, Zlín, a další..
Jsou Vaši zaměstnanci prověřeni?
Jsme si vědomi toho, že vedle bezpečnosti se potřebujete také skvěle prezentovat. Proto nezaměstnáváme cizince, ale pouze Čechy, případně Slováky. Provádíme pečlivý výběr, pravidelná školení a prověrky. Zajišťujeme vaši bezpečnost a zároveň spolu s vámi vytváříme skvělý první dojem.
Jste pojištěni?
Pro případ mimořádné události je společnost TOP security s. r. o. pojištěna u České Pojišťovny s výší plnění dle požadavku klientů, standardně 200.000.000,00 Kč.
Máte certifikaci ISO?
Jsme držiteli těchto certifikátů:
- ISO 9001 (Systém managementu kvality organizace)
- ISO 27001 (Systém managementu ochrany informací)
- ISO 14001 (Systém environmentálního managementu v oboru)
- Více než 20 let zkušeností
- Poskytujeme náhradní plnění
- Působíme po celé ČR
- Vysoká profesionalita a odbornost personálu
- Inteligentní propojení fyzické ostrahy a bezpečnostních technologií
- Nově vzniklé požadavky zrealizujeme i do 24 hodin
- Vlastní technické vývojové středisko
- Spolupracujeme se špičkovými světovými dodavateli
- Poradenství v oblasti bezpečnostních situací a technologií
- Vysoké standardy strážných
- Analýza bezpečnostních rizik a prevence
- Jsme držiteli certifikátů ISO
- Pojištění min. 200.000.000,00 Kč
Ke kontrole dochází vždy minimálně 2x týdně,čmž je zajištěna maximální kvalita služeb.
Pracovníci jsou doškolováni v pravidelných ¼ letních cyklech.
Manažer zakázky nebo jeho zástup jsou dostupní 24 hodin denně s dojezdem do 2 hodin, to je však maximální čas, reálně jsou při mimořádné události dostupní do 30 minut.
V České republice má každá společnost ze zákona povinnost zaměstnat na každých 25 zaměstnanců jednu osobu zdravotně postiženou. Pokud tak neučiní, je povinna odvést do státního rozpočtu každoročně 2,5 násobek průměrné mzdy v ČR za každou osobu zdravotně postiženou, kterou dle výše uvedené povinnosti nezaměstná. Alternativním splněním této povinnosti je odběr zboží či služeb, na kterých se podílí osoby zdravotně postižené, tzv. náhradní plnění. Takto odebrané zboží či služby musí co do objemu odpovídat sedminásobku průměrné mzdy v ČR. Společnost TOP security poskytuje náhradní plnění prostřednictvím své sesterské společnosti NOKIKA s.r.o.
Napište nám
Máte zájem o naše služby? Potřebujete poradit v oblasti bezpečnosti? Zeptejte se nás. Navrhneme Vám vhodné řešení.
Odpovíme do 24 hodin.
Stáhněte si naši firemní prezentaci a nabídku služeb ve formátu PDF.