Administrativní FM

Administrativní facility management

Zajistíme pro vaši společnost jednoduchou a přehlednou správu administrativy vaší organizace. Postaráme se o vyúčtování, smluvní dokumentace, pojištění, fakturace, recepci, poštovní služby a další administrativní úkony.

  • 20 let zkušeností v oboru
  • pečlivě vybraní, prověření a vyškolení pracovníci
  • spolehlivost a důvěryhodnost
  • pravidelné reporty a podněty pro inovace
  • poskytujeme školení a poradenství
  • jsme vám neustále k dispozici 24/7
Poslat poptávku info@topsecurity.cz +420 724 895 855 Oderská 333/5, Praha 9

Staráme se o více než 200 klientů po celé ČR

Spokojenost našich klientů je pro nás na prvním místě. Jsme hrdí na to, že s naší bezpečnostní agenturou zůstáváte 10 i více let.

AutoKabel Uniqa Gask Ogilvy Žabka RegioJet
předěl

Přijďte se podívat na naše reference osobně.

Vezmeme vás do některého z námi střežených objektů a předvedeme vám, jak naše bezpečnostní agentura funguje v reálném provozu.

chci vidět referenci naživo

objednávky prohlídek referencí naživo také na tel. čísle +420 724 904 909

Reference v oblasti administrativní facility management

Spokojenost našich klientů je pro nás důležitá. Spolupracujeme s více než 200 klienty po celé ČR a těší nás, že s námi zůstávají 10 let i více. Naše bezpečnostní agentura poskytuje administrativní facility management pro široké spektrum zákazníků a vždy odvádíme práci na jedničku.

UNIQA

Pro společnost UNIQA zajišťujeme kompletní facility management a recepční a úklidové služby.

UNIQA
další reference >

Napište nám

Máte zájem o naše služby? Potřebujete poradit v oblasti bezpečnosti? Zeptejte se nás. Zdarma Vám navrhneme vhodné řešení.
Bezplatná konzultace. Odpovíme do 24 hodin.

stáhnout PDF

Stáhněte si naši firemní prezentaci a nabídku služeb ve formátu PDF.

Novinky, zajímavosti a články

TOP Security od srpna pokračuje v několikaleté spolupráci s týmem kladenských hokejistů.

10. 09. 2017

Ode dne 15.8.2016 zajišťuje společnost Nokika s.r.o. fyzickou ostrahu v budově Úřadu městské části Praha 15

15. 08. 2016

Naše společnost dne 1.5.2016 rozšířila působení na objektu NZM o úklidové služby

01. 05. 2016

další články >

Časté dotazy a konkrétní informace k administrativní facility management

Jaké služby administrativního facility managementu nabízíte?

Správně nastavené procesy řízení uvnitř firmy se týkají i administrativních procesů a s nimi vám může výrazně pomoci správně nastavený administrativní facility management. Do činností spadajících do tohoto odvětví spadá například správa smluv, organizace pravidelných kontrolních činností, správa dokumentace a hospodářství, školení PO a BOZP, kontrola a optimalizace nákladů na provoz, zastupování klienta v jednání se třetími stranami, správa projektové dokumentace, starost o odpady nebo pravidelně poskytovaný reporting.

Působí v regionech lokální pobočky a manažeři?

Naše společnost působí po celé ČR a díky síti regionálních poboček jsme schopni poskytnout služby ve špičkové kvalitě v jakékoli částí republiky. Naše centrály najdete v Praze a v Uherském Hradišti, v dalších regionech pak provozujeme pobočky, které obstarávají regionální manažeři. Působíme zejména v těchto oblastech: Brno, Břeclav, České Budějovice, Jihlava, Kutná Hora, Liberec, Olomouc, Ostrava, Praha, Prostějov, Přerov, Příbram, Teplice, Uherské Hradiště, Zlín, a další..

Jsou Vaši zaměstnanci prověřeni?

Jsme si vědomi toho, že vedle bezpečnosti se potřebujete také skvěle prezentovat. Proto nezaměstnáváme cizince, ale pouze Čechy, případně Slováky. Provádíme pečlivý výběr, pravidelná školení a prověrky. Zajišťujeme vaši bezpečnost a zároveň spolu s vámi vytváříme skvělý první dojem.

Jste pojištěni?

Pro případ mimořádné události je společnost TOP security s. r. o. pojištěna u České Pojišťovny s výší plnění dle požadavku klientů, standardně 50.000.000,00 Kč.

Máte certifikaci ISO?

Jsme držiteli těchto certifikátů:

  • ISO 9001 (Systém managementu kvality organizace)
  • ISO 27001 (Systém managementu ochrany informací)
  • ISO 14001 (Systém environmentálního managementu v oboru)
Co Vás odlišuje od konkurence?
  • Více než 20 let zkušeností
  • Poskytujeme náhradní plnění
  • Působíme po celé ČR
  • Vysoká profesionalita a odbornost personálu
  • Inteligentní propojení fyzické ostrahy a bezpečnostních technologií
  • Nově vzniklé požadavky zrealizujeme i do 24 hodin
  • Vlastní technické vývojové středisko
  • Spolupracujeme se špičkovými světovými dodavateli
  • Poradenství v oblasti bezpečnostních situací a technologií
  • Vysoké standardy strážných
  • Analýza bezpečnostních rizik a prevence zdarma
  • Jsme držiteli certifikátů ISO
  • Pojištění min. 50.000.000,00 Kč
Kolikrát týdně pracovníky na objektu kontrolujete?

Ke kontrole dochází vždy minimálně 2x týdně,čmž je zajištěna maximální kvalita služeb.

Jak často své pracovníky doškolujete?

Pracovníci jsou doškolováni v pravidelných ¼ letních cyklech.

Jak dostupný je manažer zakázky?

Manažer zakázky nebo jeho zástup jsou dostupní 24 hodin denně s dojezdem do  2 hodin, to je však maximální čas, reálně jsou při mimořádné události dostupní do 30 minut.

Poskytujete náhradní plnění?

V České republice má každá společnost ze zákona povinnost zaměstnat na každých 25 zaměstnanců jednu osobu zdravotně postiženou. Pokud tak neučiní, je povinna odvést do státního rozpočtu každoročně 2,5 násobek průměrné mzdy v ČR za každou osobu zdravotně postiženou, kterou dle výše uvedené povinnosti nezaměstná. Alternativním splněním této povinnosti je odběr zboží či služeb, na kterých se podílí osoby zdravotně postižené, tzv. náhradní plnění. Takto odebrané zboží či služby musí co do objemu odpovídat sedminásobku průměrné mzdy v ČR. Společnost TOP security poskytuje náhradní plnění prostřednictvím své sesterské společnosti NOKIKA s.r.o.