Zabezpečení a ostraha logistických center
Nabízíme komplexní bezpečnostní řešení pro logistická centra. K zajištění ochrany přepravovaného zboží i zaměstnanců využíváme moderní techniku – rentgeny, detekční rámy, ruční vyhledávače, sledovací techniku a další EZS.
- zaměřujeme se na minimalizaci rizik
- profesionálně vyškolená ostraha
- důkladné kontroly u vstupů
- využití chytrých technologií
- nastavení bezpečnostních zón
- umožňujeme využít náhradní plnění
- Díky dlouholetým zkušenostem poskytujeme kvalitní služby zahrnující kompletní zabezpečení logistických areálů, které zahrnují nejen skladovací haly a překladiště zboží, ale také administrativní budovy, parkoviště, čerpací stanice, vrátnice, ubytovny pro zaměstnance nebo servisní prostory.
- Pracovníci fyzické ostrahy procházejí důkladným školením a jsou k dispozici 24/7. Zajistí nejen pochůzkovou činnost po areálu a obsluhu vrátnice, ale také obsluhu zabezpečovacích systémů, kontrolu zaměstnanců a návštěv pomocí přístupových systémů, systémů pro evidenci vozidel nebo kontrolou vstupních dokumentů, kontrolu vjíždějících automobilů, dokumentů k nákladu a dodržování bezpečnostních opatření při nakládce a vykládce tak, aby nedošlo k odcizení zboží. V případě převozu cenného nákladu zajistíme bezpečnostní doprovod.
- Pomůžeme vám nastavit bezpečnostní postupy a postaráme se o kontrolu jejich dodržování. Připravíme směrnice upravující identifikaci zaměstnanců, postupy při zjištění krádeže nebo přítomnosti neoprávněné osoby v areálu, nastavíme způsob průběhu návštěv cizích osob. Soubor preventivních opatření minimalizuje rizika krádeže nebo poškození svěřeného zboží.
- Důkladnou analýzou prověříme stav zabezpečení logistického centra a navrhneme optimální zabezpečovací systémy. Pro ostrahu takto velkých areálů využíváme především moderní kamerové systémy s termovizí, funkcí rozpoznání SPZ nebo schopností rozpoznat neznámé osoby. Používáme rovněž EZS, EPS, detektory pohybu, plotové detekční systémy, infra bariéry, mikrovlnné bariéry, detekční kabely, OCR snímače pro kontrolu osobních dokladů, GPS lokátory nebo RFID snímače pro kontrolu pohybu osob a zboží. U vstupů instalujeme turnikety nebo bezpečnostní rámy. Při kontrole zaměstnanců a návštěv využíváme ruční skenery. Instalujeme praktické přístupové systémy nebo systémy pro evidenci vozidel.
- Provedeme důkladnou prověrku všech partnerských přepravních společnostní a vašich klíčových zaměstnanců. Předcházíme úniku informací a kybernetickým útokům s cílem získat citlivá data a informace. Zajistíme rovněž kontroly zaměřené na vynášení skladovaného zboží.
- Postaráme se rovněž o zajištění recepčních a úklidových služeb, včetně péče o zeleň, naši zkušení zaměstnanci se postarají o aktivity spojené s administrativním i technickým facility managementem, zajistíme potřebná školení BOZP, PO a služby spojené s GDPR. Využít můžete i statut náhradního plnění v plném rozsahu odebraných služeb.
Služby v oblasti bezpečnostních řešení pro logistická centra
Fyzická ostraha
Důkladně vyškolená ostraha zajistí kontrolu areálu, skladových hal, obsluhu bezpečnostních systémů i činnosti spojené s kontrolou osob a nákladů při průjezdu vrátnicí. Můžete se spolehnout na 100% spolehlivost.
Kamerové systémy
Navrhneme a nainstalujeme kamerové systémy pro monitoring skladových prostor, plochy logistického centra, přilehlých parkovišť i administrativních prostor. Určitě uvítáte praktické funkce termovize, čtení SPZ nebo rozpoznávání obličejů.
Požární systémy
Ochranu skladovaného zboží zajistí spolehlivé systémy elektronické požární signalizace se schopností detekce vznikajícího požáru, úniku CO² nebo vody. Postaráme se o jejich instalaci i následný servis a pravidelné revize.
Elektronické zabezpečovací systémy
Kvalitní EZS jsou jistotou ochrany v částech, kde aktuálně neprobíhá logistická činnost nebo v případě nočních hodin, kdy je provoz klidnější. Dveřní a okenní alarmy i pohybová čidla pro haly i kanceláře vybereme, navrhneme jejich funkční rozmístění a zajistíme instalaci.
Systém pro evidenci vozidel
Poskytujeme prakticky navržený systém umožňující evidenci vozidel. Budete mít vždy přehled o pohybu nákladních i osobních vozidel po areálu logistického centra. Data můžete jednoduše sdílet a vyhledávat v nich.
Systémy kontroly pohybu zaměstnanců a zboží
Předcházet ztrátě zboží pomohou OCR snímače, GPS lokátory nebo RFID snímače. Díky těmto moderním technologiím budete mít vždy přehled nejen o pohybu osob, ale také o pohybu zboží nebo vozidel.
Přístupové systémy
Umožnit vstup do kanceláří, hal a celého areálu jen osobám s povolením umožní přístupové systémy. Jejich praktické využití najdete i v případě propojení s mzdovými a účetními systémy.
Korporátní bezpečnost
Logistické centrum je místem s vysokou koncentrací drahého materiálu. Proto se postaráme o kvalitní bezpečnostní management, kybernetické zabezpečení, prověření obchodních partnerů i zaměstnanců, bezpečnostní vzdělání i pomoc v případě krize.
Administrativní facility management
Pomůžeme vám vyřešit správu smluv a dokumentace, školení PO a BOZP, poskytneme pověřence GDPR a zajistíme starost o odpady. Obstaráme kontrolní činnosti, zoptimalizujeme provozní činnosti.
Technický facility management
Rozsáhlé haly a přidružené budovy vyžadují pravidelné kontroly, servis i revize přítomných technologií a strojového vybavení. Svěřte vše do rukou našich zkušených techniků, kteří se postarají o perfektní stav veškerého vybavení.
Úklidové služby
Nabízíme pravidelné i jednorázové úklidy skladovacích i kancelářských prostor. Disponujeme vlastními úklidovými stroji a prostředky. Naším cílem je precizní úklid zvyšující bezpečnost pracoviště.
Starost o zeleň a okolí budov
Rozlehlé areály vyžadují údržbu. Obstaráme celoroční údržbu zelených ploch, v zimních měsících zajistíme pravidelné úklidy sněhu a péči o komunikace i chodníky. Profesionální techniku obsluhují proškolení zaměstnanci.
Další služby
V případě potřeby uspořádáme školení BOZP a PO, zajistíme také pověřence GDPR. Obrátit se na nás můžete i s vyřízením potřebných dokumentů, tak, aby splňovaly aktuální legislativní požadavky.
Hledáte jinou službu? Máte nějaký dotaz? Kontaktujte nás:
Poslat dotaz info@topsecurity.cz +420 724 895 855 Oderská 333/5, Praha 9Reference v oblasti fyzické ostrahy logistických center
Vážíme si spokojenosti našich klientů a staráme se o to, aby jsme jim vyšli vstříc. Efektivity našich služeb dosahujeme propojením fyzické ostrahy a moderních zabezpečovacích systémů, které se hodí pro ostrahu menších regionálních logistických center i vysokokapacitních areálů u Prahy a větších měst.
Fyzická ostraha logistického centra KÜHNE+NAGEL
Pracovníci naší sesterské společnosti NOKIKA se pravidelně starají o zajištění fyzické ostrahy rozlehlého areálu logistického centra pro mezinárodní přepravu.
Ostraha rozsáhlého logistického centra AG TRANSPORT s.r.o.
Pro mezinárodního dopravce jsme zajistili ostrahu prostřednictvím zkušených psovodů, kteří mají za úkol bedlivě střežit přibližně 20.000 m2.
Zabezpečení logistického centra HOPI Prostějov
Pro významnou logistickou společnost poskytujeme nepřetržitou ostrahu 35 dní v roce, 24 hodin denně. Ostraha vykonává kromě ostrahy i speciální činnosti.
Přijďte se osobně podívat na naše reference z oblasti zabezpečení logistických center.
Vezmeme vás do některého z námi střežených logistických center a předvedeme vám, jak naše bezpečnostní agentura funguje v reálném provozu.
objednávky prohlídek referencí naživo také na tel. čísle +420 724 904 909
Novinky, zajímavosti a články z divize bezpečnostních řešení pro logistická centra
Zabezpečení logistických centrech může být díky chytrým kamerovým systémům opět efektivnější. Seznamte se s několika užitečnými funkcemi.
Pavel Mikšátko
11. 09. 2024
Využití zkušené ostrahy, který ví kdy, kde a jak řešit různé situace, je v rámci zabezpečení objektů, zboží i vozidel vždy přínosem.
Václav Pasák
27. 05. 2024
V rámci zabezpečení a ostrahy logistických center myslete i na jejich dostatečné osvětlení. Pomůže vám v boji se zloději a vandaly.
Ivan Vladyka
07. 05. 2024
Časté dotazy a konkrétní informace k fyzické ostraze logistických center
Působí v regionech lokální pobočky a manažeři?
Naše společnost působí po celé ČR a díky síti regionálních poboček jsme schopni poskytnout služby ve špičkové kvalitě v jakékoli částí republiky. Naše centrály najdete v Praze a v Uherském Hradišti, v dalších regionech pak provozujeme pobočky, které obstarávají regionální manažeři. Působíme zejména v těchto oblastech: Brno, Břeclav, České Budějovice, Jihlava, Kutná Hora, Liberec, Olomouc, Ostrava, Praha, Prostějov, Přerov, Příbram, Teplice, Uherské Hradiště, Zlín, a další..
Využíváte kmenové či agenturními pracovníky?
Strážné, ozbrojenou ostrahu i ostrahu se psem nenajímáme u externích agentur, ale sami zaměstnáváme. A proto vám můžeme garantovat abnormální profesionalitu a kvalitu odvedené práce za všech okolností. Naši strážní dohlédnou na administrativní a obchodní centra, hotely, bytové a rezidenční komplexy, výrobní podniky, logistické areály, sklady, státní instituce, zdravotnická zařízení a další objekty. Přizpůsobíme se vašim potřebám. Ozvěte se nám i v případě, že budete potřebovat speciální strážní nebo jiné služby. Navrhneme Vám vhodnou strategii.
Jsou Vaši zaměstnanci prověřeni?
Jsme si vědomi toho, že vedle bezpečnosti se potřebujete také skvěle prezentovat. Proto nezaměstnáváme cizince, ale pouze Čechy, případně Slováky. Provádíme pečlivý výběr, pravidelná školení a prověrky. Zajišťujeme vaši bezpečnost a zároveň spolu s vámi vytváříme skvělý první dojem.
Kolikrát týdně pracovníky na objektu kontrolujete?
Pracovníci jsou kontrolováni na objektu minimálně 2x týdně. Kontroly se míchají ve dne a v noci. Na některých objektech jsou pod dohledem takřka denně - tam kde má objektový manažer tzv. základnu, jedná se o větší objekty s větším počtem bezpečnostních pracovníků.
Jak často své pracovníky doškolujete?
Pracovníci jsou doškolováni v pravidelných ¼ letních cyklech. Menší školení na provozní systémy probíhají i v měsíčních intervalech.
Jak dostupný je manažer zakázky?
Manažer zakázky nebo jeho zástup jsou dostupní 24 hodin denně s dojezdem do 2 hodin, to je však maximální čas, reálně jsou při mimořádné události na objektu do 30 minut.
Pro případ mimořádné události je společnost TOP security s. r. o. pojištěna u České Pojišťovny s výší plnění dle požadavku klientů, standardně 200.000.000,00 Kč.
Jsme držiteli těchto certifikátů:
- ISO 9001 (Systém managementu kvality organizace)
- ISO 27001 (Systém managementu ochrany informací)
- ISO 14001 (Systém environmentálního managementu v oboru)
- Více než 20 let zkušeností
- Poskytujeme náhradní plnění
- Působíme po celé ČR
- Vysoká profesionalita a odbornost personálu
- Inteligentní propojení fyzické ostrahy a bezpečnostních technologií
- Nově vzniklé požadavky zrealizujeme i do 24 hodin
- Vlastní technické vývojové středisko
- Spolupracujeme se špičkovými světovými dodavateli
- Poradenství v oblasti bezpečnostních situací a technologií
- Vysoké standardy strážných
- Analýza bezpečnostních rizik a prevence
- Jsme držiteli certifikátů ISO
- Pojištění min. 200.000.000,00 Kč
Dohled nad objektem mohou naši strážní provádět v předem určenou dobu, formou nepravidelných pochůzek a kontrol nebo nepřetržitě ve směnách 24h denně.
V České republice má každá společnost ze zákona povinnost zaměstnat na každých 25 zaměstnanců jednu osobu zdravotně postiženou. Pokud tak neučiní, je povinna odvést do státního rozpočtu každoročně 2,5 násobek průměrné mzdy v ČR za každou osobu zdravotně postiženou, kterou dle výše uvedené povinnosti nezaměstná. Alternativním splněním této povinnosti je odběr zboží či služeb, na kterých se podílí osoby zdravotně postižené, tzv. náhradní plnění. Takto odebrané zboží či služby musí co do objemu odpovídat sedminásobku průměrné mzdy v ČR. Společnost TOP security poskytuje náhradní plnění prostřednictvím své sesterské společnosti NOKIKA s.r.o.
Napište nám
Máte zájem o naše služby? Potřebujete poradit v oblasti bezpečnosti? Zeptejte se nás. Navrhneme Vám vhodné řešení.
Odpovíme do 24 hodin.
Stáhněte si naši firemní prezentaci a nabídku služeb ve formátu PDF.