Zabezpečení sklepů

Zabezpečení sklepů

Chcete mít svůj sklep v bezpečí? Nejen proti zlodějům, ale také například proti zvýšení hladiny vody? Navrhneme pro vás efektivní a cenově dostupný systém pro zabezpečení sklepa. Váš majetek bude v bezpečí.

  • návrh a cenová nabídka
  • spolehlivé technologie od prověřených výrobců
  • více než 20 let zkušeností v oblasti bezpečnosti
  • vysoký standard služeb
  • jsme k dispozici 24/7
  • vlastní technické vývojové středisko
Poslat poptávku info@topsecurity.cz +420 702 977 440 Oderská 333/5, Praha 9

Z kapacitních důvodů pro soukromé objekty v současné chvíli realizujeme pouze zakázky v Praze a Středních Čechách

předěl

Přijďte se podívat na naše reference osobně.

Vezmeme vás do některého z námi střežených objektů a předvedeme vám, jak naše bezpečnostní agentura funguje v reálném provozu.

chci vidět referenci naživo

objednávky prohlídek referencí naživo také na tel. čísle +420 724 904 909

Časté dotazy a konkrétní informace k zabezpečení sklepů

Proč řešit zabezpečení Vašeho sklepu?

  • Nevstoupíte náhodně zlodějům přímo do náručí (tj. ochrana života, zdraví, Vás a Vaší rodiny)
  • Chráníte účinně svůj majetek
  • Šetříte svůj čas při vyřizování následných škod a škodných událostí
  • Získáváte výhodnější pojistku
  • Jak postupovat při zabezpečení sklepa?

    • Kontaktujte nás, popište nám problematiku, kterou chcete řešit.
    • V domluvený čas se k Vám přijedeme podívat. Vyhodnotíme současný stav objektu, doporučíme optimální řešení v poměru cena/efektivita s ohledem na požadovanou náročnost obsluhy i další požadované parametry.
    • Připravíme Vám návrh včetně cenové nabídky.
    • Pokud se rozhodnete s námi spolupracovat, zajistíme kompletní realizaci včetně výchozí revize a odborného zaškolení obsluhy.
    • Následné služby, které Vám garantujeme a můžete jich využít:
      a) dlouhodobý servis (tj. dlouhodobě servisovatelný produkt)
      b) sepsání servisní smlouvy, která mimo zvýhodněných cen zahrnuje:
          - expresní servisní zásahy do 6, 12 a 24 hodin
          - hlídání zákonných revizí a jejich realizace
          - držení dispečinku 24/7

    Pár kroků pro jednoduché, rychlé a efektivní zabezpečení sklepů?

    Kvalitní bezpečnostní systémy pro zabezpečení sklepů by měly splňovat dvě zásadní podmínky:

    • spolehlivost za každých okolností
    • snadná a dobře přístupná ovládání

    Vedle spolehlivosti systému pro zabezpečení sklepů je důležitá i jeho efektivita. Jen spolehlivý a efektivní systém dokáže v každé situaci ochránit váš majetek. Při návrhu a instalaci je důležité zvážit následující aspekty:

    • kde budou umístěny ovládací prvky, detektory a další prvky EZS
    • jakého výrobce a jaký typ alarmu zvolit
    • kým a jak bude systém ovládán

    V důsledku se tedy jedná o poměrně komplexní záležitost a je vhodné ji nechat na odbornících.

    Naše firma doporučuje pro zabezpečení sklepů osvědčené zabezpečovací systémy od renomovaných českých či evropských výrobců (JABLOTRON, PARADOX, HONEYWELL, TEXECOM, RISCO, ESSER...), mezi jejichž vlastnosti patří:

    • možností vzdáleného ovládání přes internet
    • snadným ovládáním
    • detekcí jak vniknutí cizích osob, tak i úniku vody či plynu či vzniku požáru
    • bezdrátovými komponentami, tedy klávesnicí, čidly a dalšími prvky
    • šetrnou instalací - díky bezdrátovým komponentům je montáž šetrná a nezanechává žádné stopy po instalaci.

    Půjčte si EZS pro zabezpečení sklepu

    Největší riziko vloupání přichází v době dovolených, během prodloužených víkendů či státních svátků. Pokud ještě nemáte stálý zabezpečovací systém, můžete nyní zmíněnému riziku čelit díky službě PRONÁJEM EZS. Vyřešíte tak např. krátkodobou nepřítomnost nebo jinou nestandardní situaci, kdy Váš sklep zůstává přechodně bez dozoru.

    Další související služby:
    Revize EZS
    Montáž EZS

    Působí v regionech lokální pobočky a manažeři?

    Naše společnost působí po celé ČR a díky síti regionálních poboček jsme schopni poskytnout služby ve špičkové kvalitě v jakékoli částí republiky. Naše centrály najdete v Praze a v Uherském Hradišti, v dalších regionech pak provozujeme pobočky, které obstarávají regionální manažeři. Působíme zejména v těchto oblastech: Brno, Břeclav, České Budějovice, Jihlava, Kutná Hora, Liberec, Olomouc, Ostrava, Praha, Prostějov, Přerov, Příbram, Teplice, Uherské Hradiště, Zlín, a další..

    Jsou Vaši zaměstnanci prověřeni?

    Jsme si vědomi toho, že vedle bezpečnosti se potřebujete také skvěle prezentovat. Proto nezaměstnáváme cizince, ale pouze Čechy, případně Slováky. Provádíme pečlivý výběr, pravidelná školení a prověrky. Zajišťujeme vaši bezpečnost a zároveň spolu s vámi vytváříme skvělý první dojem.

    Jste pojištěni?

    Pro případ mimořádné události je společnost TOP security s. r. o. pojištěna u České Pojišťovny s výší plnění dle požadavku klientů, standardně 200.000.000,00 Kč.

    Máte certifikaci ISO?

    Jsme držiteli těchto certifikátů:

    • ISO 9001 (Systém managementu kvality organizace)
    • ISO 27001 (Systém managementu ochrany informací)
    • ISO 14001 (Systém environmentálního managementu v oboru)
    Co Vás odlišuje od konkurence?
    • Více než 20 let zkušeností
    • Poskytujeme náhradní plnění
    • Působíme po celé ČR
    • Vysoká profesionalita a odbornost personálu
    • Inteligentní propojení fyzické ostrahy a bezpečnostních technologií
    • Nově vzniklé požadavky zrealizujeme i do 24 hodin
    • Vlastní technické vývojové středisko
    • Spolupracujeme se špičkovými světovými dodavateli
    • Poradenství v oblasti bezpečnostních situací a technologií
    • Vysoké standardy strážných
    • Analýza bezpečnostních rizik a prevence
    • Jsme držiteli certifikátů ISO
    • Pojištění min. 200.000.000,00 Kč
    Jak často své pracovníky (techniky) doškolujete?

    Pracovníci jsou doškolováni v pravidelných ¼ letních cyklech.

    Jak dostupný je manažer zakázky?

    Manažer zakázky nebo jeho zástup jsou dostupní 24 hodin denně s dojezdem do  2 hodin, to je však maximální čas, reálně jsou při mimořádné události dostupní do 30 minut.

    Poskytujete náhradní plnění?

    V České republice má každá společnost ze zákona povinnost zaměstnat na každých 25 zaměstnanců jednu osobu zdravotně postiženou. Pokud tak neučiní, je povinna odvést do státního rozpočtu každoročně 2,5 násobek průměrné mzdy v ČR za každou osobu zdravotně postiženou, kterou dle výše uvedené povinnosti nezaměstná. Alternativním splněním této povinnosti je odběr zboží či služeb, na kterých se podílí osoby zdravotně postižené, tzv. náhradní plnění. Takto odebrané zboží či služby musí co do objemu odpovídat sedminásobku průměrné mzdy v ČR. Společnost TOP security poskytuje náhradní plnění prostřednictvím své sesterské společnosti NOKIKA s.r.o.

    Staráme se o více než 200 klientů po celé ČR

    Spokojenost našich klientů je pro nás na prvním místě. Jsme hrdí na to, že s naší bezpečnostní agenturou zůstáváte 10 i více let.

    RegioJet AutoKabel Ogilvy Gask Strabag Žabka Aircraft Industries DENSO

    Napište nám

    Máte zájem o naše služby? Potřebujete poradit v oblasti bezpečnosti? Zeptejte se nás. Navrhneme Vám vhodné řešení.
    Odpovíme do 24 hodin.

    Informace o zpracování osobních údajů

    stáhnout PDF

    Stáhněte si naši firemní prezentaci a nabídku služeb ve formátu PDF.