Ostraha akcí
Zajištění bezpečnosti během večírku, koncertu, výstavy, eventu, sportovního utkání atd. je poskytována týmem pečlivě vybraných a vyškolených profesionálů, kterí se postarají o bezpečenost před akcí, během jejího konání i po skončení. Postaráme se o efektivní dohled na místě konání akce, ať jde o budovu, rozlehlý areál nebo o venkovní prostory. Zajistíme zdravotnický a požármí dohled. Postaráme se rovněž o služby pyrotechnika a hostesek. Zajišťujeme komplexní pořadatelské služby.
- kompletní zajištění bezpečnosti
- prověření a proškolení pracovníci
- naši zaměstnanci vás dobře reprezentují
- připravenost na zásah v krizové situaci
- více než 20 let zkušeností
- ostrahu poskytujeme 24/7
Reference v oblasti ostrahy akcí
Naše bezpečnostní agentura se stará o více než 200 klientů po celé ČR a během zajištění co největší spokojenosti každého z nich klademe důraz na 100% odvedenou práci a co největší efektivitu. Může jít o zajištění malé akce pro pár lidí nebo o ostrahu velkokapacitních akcí v centru Prahy - vždy jsme připraveni postarat se o bezpečí všech zůčastněných.
Denní a noční ostraha akce Mezinárodní divadelní festival
Několikadenní ostraha akce konané v centru Hradce Králové prověřila dovednosti našich strážných v průběhu denní a noční ostrahy.
Ostraha dětské akce - Olympiáda dětí a mládeže
Postarali jsme se o bezpečnost na sportovní akci v Českých Budějovicích - 5 dní, 3 sportoviště a více než 11 655 návštěvníků.
Dron show - profesionálně zabezpečená akce v Praze
Pochvala od klienta je důkazem toho, že skvěle provedená ostraha akcí je naší silnou stránkou. Jak vše probíhalo a jaké služby jsme realizovali?
Přijďte se podívat na naše reference osobně.
Vezmeme vás do některého z námi střežených objektů a předvedeme vám, jak naše bezpečnostní agentura funguje v reálném provozu.
objednávky prohlídek referencí naživo také na tel. čísle +420 724 904 909
Novinky, zajímavosti a články z divize ostrahy akcí
Zajímavosti i novinky ze světa bezpečnosti i z ostrahy akcí. Zajímá nás, jak postupují moderní trendy a jak se vyvíjí nejnovější technologie a postupy. Dozvíte se i aktuality z TOP Security.
Zajímavý program, milí hosté, dobrý catering - to vše na akci vytváří příjemnou atmosféru. Nezapomínejte ale ani na zajištění bezpečnosti.
Lucie Červinková
02. 02. 2023
Jak při zabezpečení akcí spolupracuje bezpečnostní agentura a pořadatel akce? Více v rozhovoru s Pavlem Mikšátkem.
Pavel Mikšátko
09. 08. 2022
Na degustační akci Grand Jour De Champagne v Praze mohli návštěvníci ochutnat přibližně 30 champagne. Díky ostraze si všichni přítomní užili akci v naprostém bezpečí...
Václav Pasák
06. 12. 2019
Časté dotazy a konkrétní informace k ostraze akcí
Jaké typy akcí zabezpečujete?
Působí v regionech lokální pobočky a manažeři?
Naše společnost působí po celé ČR a díky síti regionálních poboček jsme schopni poskytnout služby ve špičkové kvalitě v jakékoli částí republiky. Naše centrály najdete v Praze a v Uherském Hradišti, v dalších regionech pak provozujeme pobočky, které obstarávají regionální manažeři. Působíme zejména v těchto oblastech: Brno, Břeclav, České Budějovice, Jihlava, Kutná Hora, Liberec, Olomouc, Ostrava, Praha, Prostějov, Přerov, Příbram, Teplice, Uherské Hradiště, Zlín, a další..
Využíváte kmenové či agenturními pracovníky?
Strážné, ozbrojenou ostrahu i ostrahu se psem nenajímáme u externích agentur, ale sami zaměstnáváme. A proto vám můžeme garantovat abnormální profesionalitu a kvalitu odvedené práce za všech okolností. Naši strážní dohlédnou na administrativní a obchodní centra, hotely, bytové a rezidenční komplexy, výrobní podniky, logistické areály, sklady, státní instituce, zdravotnická zařízení a další objekty. Přizpůsobíme se vašim potřebám. Ozvěte se nám i v případě, že budete potřebovat speciální strážní nebo jiné služby. Navrhneme Vám vhodnou strategii.
Jsou Vaši zaměstnanci prověřeni?
Jsme si vědomi toho, že vedle bezpečnosti se potřebujete také skvěle prezentovat. Proto nezaměstnáváme cizince, ale pouze Čechy, případně Slováky. Provádíme pečlivý výběr, pravidelná školení a prověrky. Zajišťujeme vaši bezpečnost a zároveň spolu s vámi vytváříme skvělý první dojem.
Jste pojištěni?
Pro případ mimořádné události je společnost TOP security s. r. o. pojištěna u České Pojišťovny s výší plnění dle požadavku klientů, standardně 200.000.000,00 Kč.
Jsme držiteli těchto certifikátů:
- ISO 9001 (Systém managementu kvality organizace)
- ISO 27001 (Systém managementu ochrany informací)
- ISO 14001 (Systém environmentálního managementu v oboru)
- Více než 20 let zkušeností
- Poskytujeme náhradní plnění
- Působíme po celé ČR
- Vysoká profesionalita a odbornost personálu
- Inteligentní propojení fyzické ostrahy a bezpečnostních technologií
- Nově vzniklé požadavky zrealizujeme i do 24 hodin
- Vlastní technické vývojové středisko
- Spolupracujeme se špičkovými světovými dodavateli
- Poradenství v oblasti bezpečnostních situací a technologií
- Vysoké standardy strážných
- Analýza bezpečnostních rizik a prevence
- Jsme držiteli certifikátů ISO
- Pojištění min. 200.000.000,00 Kč
Pracovníci jsou doškolováni v pravidelných ¼ letních cyklech. Menší školení na provozní systémy probíhají i v měsíčních intervalech.
Manažer zakázky nebo jeho zástup jsou dostupní 24 hodin denně s dojezdem do 2 hodin, to je však maximální čas, reálně jsou při mimořádné události dostupní do 30 minut.
V České republice má každá společnost ze zákona povinnost zaměstnat na každých 25 zaměstnanců jednu osobu zdravotně postiženou. Pokud tak neučiní, je povinna odvést do státního rozpočtu každoročně 2,5 násobek průměrné mzdy v ČR za každou osobu zdravotně postiženou, kterou dle výše uvedené povinnosti nezaměstná. Alternativním splněním této povinnosti je odběr zboží či služeb, na kterých se podílí osoby zdravotně postižené, tzv. náhradní plnění. Takto odebrané zboží či služby musí co do objemu odpovídat sedminásobku průměrné mzdy v ČR. Společnost TOP security poskytuje náhradní plnění prostřednictvím své sesterské společnosti NOKIKA s.r.o.
Napište nám
Máte zájem o naše služby? Potřebujete poradit v oblasti bezpečnosti? Zeptejte se nás. Navrhneme Vám vhodné řešení.
Odpovíme do 24 hodin.
Stáhněte si naši firemní prezentaci a nabídku služeb ve formátu PDF.