Hostesky

Hostesky

Naše hostesky se postarají o uvítání návštěvníků, cattering, obsluhu stánku nebo recepce. Prioritou je reprezentativní vzhled, příjemné vystupování a komunikativnost. Službu hostesek poskytujeme pro malé soukromé a regionální akce i pro výstavy, veletrhy nebo konference v Praze a dalších městech.

  • služby ušité na míru každého klienta
  • pečlivě vybraní, prověření a vyškolení pracovníci
  • reprezentativní vzhled a vystupování
  • příprava na situace různého typu
  • více než 20 let zkušeností
  • zajištění akcí 24/7
Poslat poptávku info@topsecurity.cz +420 725 677 066 Oderská 333/5, Praha 9
předěl

Přijďte se podívat na naše reference osobně.

Vezmeme vás do některého z námi střežených objektů a předvedeme vám, jak naše bezpečnostní agentura funguje v reálném provozu.

chci vidět referenci naživo

objednávky prohlídek referencí naživo také na tel. čísle +420 724 904 909

Novinky, zajímavosti a články

Zajištění bezpečnosti i práce hostesek jsou na akcích velmi důležité. Zjistěte více o spolupráci eventové a bezpečnostní agentury.

Pavel Mikšátko

09. 08. 2022

další články >

Časté dotazy a konkrétní informace ke službě hostesek

Pracují hostesky v uniformě nebo v oblečení klienta?

Podle vašeho přání mohou být hostesky ustrojeny do stejnokroje, uniformy, vašeho firemního oblečení nebo mohou mít elegantní oblečení dle vlastní volby. Samozřejmostí je vždy milé a slušné vystupování, vstřícnost a snaha pomoci.

Jaké činnosti hostesky vykonávají?

Hostesky se využívají při firemních, kulturních nebo sportovních událostech. K jejich práci patří například vítání hostů a jejich registrace, seznamování s programem akce, starost o občerstvení, komunikace s hosty a drobné organizační úkoly. Hostesky rovněž mohou uvádět účinkující při přednáškách a konferencích, obstarávat šatnu či usazovat návštěvníky.

Působí v regionech lokální pobočky a manažeři?

Naše společnost působí po celé ČR a díky síti regionálních poboček jsme schopni poskytnout služby ve špičkové kvalitě v jakékoli částí republiky. Naše centrály najdete v Praze a v Uherském Hradišti, v dalších regionech pak provozujeme pobočky, které obstarávají regionální manažeři. Působíme zejména v těchto oblastech: Brno, Břeclav, České Budějovice, Jihlava, Kutná Hora, Liberec, Olomouc, Ostrava, Praha, Prostějov, Přerov, Příbram, Teplice, Uherské Hradiště, Zlín, a další..

Využíváte kmenové či agenturními pracovníky?

Strážné, ozbrojenou ostrahu i ostrahu se psem nenajímáme u externích agentur, ale sami zaměstnáváme. A proto vám můžeme garantovat abnormální profesionalitu a kvalitu odvedené práce za všech okolností. Naši strážní dohlédnou na administrativní a obchodní centra, hotely, bytové a rezidenční komplexy, výrobní podniky, logistické areály, sklady, státní instituce, zdravotnická zařízení a další objekty. Přizpůsobíme se vašim potřebám. Ozvěte se nám i v případě, že budete potřebovat speciální strážní  nebo jiné služby. Navrhneme Vám vhodnou strategii.

Jsou Vaši zaměstnanci prověřeni?

Jsme si vědomi toho, že vedle bezpečnosti se potřebujete také skvěle prezentovat. Proto nezaměstnáváme cizince, ale pouze Čechy, případně Slováky. Provádíme pečlivý výběr, pravidelná školení a prověrky. Zajišťujeme vaši bezpečnost a zároveň spolu s vámi vytváříme skvělý první dojem.

Jste pojištěni?

Pro případ mimořádné události je společnost TOP security s. r. o. pojištěna u České Pojišťovny s výší plnění dle požadavku klientů, standardně 200.000.000,00 Kč.

Máte certifikaci ISO?

Jsme držiteli těchto certifikátů:

  • ISO 9001 (Systém managementu kvality organizace)
  • ISO 27001 (Systém managementu ochrany informací)
  • ISO 14001 (Systém environmentálního managementu v oboru)
Co Vás odlišuje od konkurence?
  • Více než 20 let zkušeností
  • Poskytujeme náhradní plnění
  • Působíme po celé ČR
  • Vysoká profesionalita a odbornost personálu
  • Inteligentní propojení fyzické ostrahy a bezpečnostních technologií
  • Nově vzniklé požadavky zrealizujeme i do 24 hodin
  • Vlastní technické vývojové středisko
  • Spolupracujeme se špičkovými světovými dodavateli
  • Poradenství v oblasti bezpečnostních situací a technologií
  • Vysoké standardy strážných
  • Analýza bezpečnostních rizik a prevence
  • Jsme držiteli certifikátů ISO
  • Pojištění min. 200.000.000,00 Kč
Jak často své pracovníky doškolujete?

Pracovníci jsou doškolováni v pravidelných ¼ letních cyklech. Menší školení na provozní systémy probíhají i v měsíčních intervalech.

Jak dostupný je manažer zakázky?

Manažer zakázky nebo jeho zástup jsou dostupní 24 hodin denně s dojezdem do  2 hodin, to je však maximální čas, reálně jsou při mimořádné události dostupní do 30 minut.

Poskytujete náhradní plnění?

V České republice má každá společnost ze zákona povinnost zaměstnat na každých 25 zaměstnanců jednu osobu zdravotně postiženou. Pokud tak neučiní, je povinna odvést do státního rozpočtu každoročně 2,5 násobek průměrné mzdy v ČR za každou osobu zdravotně postiženou, kterou dle výše uvedené povinnosti nezaměstná. Alternativním splněním této povinnosti je odběr zboží či služeb, na kterých se podílí osoby zdravotně postižené, tzv. náhradní plnění. Takto odebrané zboží či služby musí co do objemu odpovídat sedminásobku průměrné mzdy v ČR. Společnost TOP security poskytuje náhradní plnění prostřednictvím své sesterské společnosti NOKIKA s.r.o.

Staráme se o více než 200 klientů po celé ČR

Spokojenost našich klientů je pro nás na prvním místě. Jsme hrdí na to, že s naší bezpečnostní agenturou zůstáváte 10 i více let.

RegioJet AutoKabel Ogilvy Gask Strabag Žabka Aircraft Industries DENSO

Napište nám

Máte zájem o naše služby? Potřebujete poradit v oblasti bezpečnosti? Zeptejte se nás. Navrhneme Vám vhodné řešení.
Odpovíme do 24 hodin.

Informace o zpracování osobních údajů

stáhnout PDF

Stáhněte si naši firemní prezentaci a nabídku služeb ve formátu PDF.