Veřejná správa

Fyzická ostraha objektů veřejné správy

Pro zajištění ostrahy objektů veřejné správy využíváme odborně školených zaměstnanců. Efektivně, s ohledem na provoz objektu a požadavky klienta připravíme účinný plán ostrahy úřadů i dalších souvisejících budov.

  • strážní patří k nejlépe vyškoleným v oboru
  • služby ve vysokém standardu
  • moderní technologie a vybavení
  • propojení ostrahy a moderních technologií
  • poskytnutí náhradního plnění
  • soukromé technické vývojové středisko
Poslat poptávku info@topsecurity.cz +420 725 677 066 Oderská 333/5, Praha 9

Staráme se o více než 200 klientů po celé ČR

Spokojenost našich klientů je pro nás na prvním místě. Jsme hrdí na to, že s naší bezpečnostní agenturou zůstáváte 10 i více let.

RegioJet AutoKabel Ogilvy Gask Strabag Žabka Aircraft Industries DENSO
předěl

Přijďte se podívat na naše reference osobně.

Vezmeme vás do některého z námi střežených objektů a předvedeme vám, jak naše bezpečnostní agentura funguje v reálném provozu.

chci vidět referenci naživo

objednávky prohlídek referencí naživo také na tel. čísle +420 724 904 909

Reference v oblasti fyzické ostrahy objektů veřejné správy

Stavíme na spokojenosti našich klientů, pro které poskytujeme služby už více než 20 let. Těší nás spolupráce s více než 200 zákazníky po celé ČR a vážíme si toho, že někteří využívají našich služeb i více než 10 let. Fyzickou ostrahu objektů veřejné správy v Praze, Brně, Ostravě i v dalších městech provádíme s rozmyslem a potřebnou kvalifikací.

Elektrotechnický zkušební ústav s.p.

Díky úspěšnému absolvování veřejné soutěže od 1. 11. střeží společnost NOKIKA objekt EZÚ v Praze Troja.

Elektrotechnický zkušební ústav s.p.

ÚCHP AV ČR

Po úspěšném absolvování veřejné soutěže se společnost NOKIKA ujala ostrahy objektu a přilehlého areálu Ústavu chemických procesů Akademie věd České republiky.

ÚCHP AV ČR

Úřad městské části Praha 15

Ode dne 15.8.2016 zajišťuje společnost Nokika s.r.o. fyzickou ostrahu majetku a osob v budově Úřadu městské části Praha 15 a ostrahu objektu MČ Praha 15.

Úřad městské části Praha 15
další reference >

Napište nám

Máte zájem o naše služby? Potřebujete poradit v oblasti bezpečnosti? Zeptejte se nás. Zdarma Vám navrhneme vhodné řešení.
Bezplatná konzultace. Odpovíme do 24 hodin.

stáhnout PDF

Stáhněte si naši firemní prezentaci a nabídku služeb ve formátu PDF.

Novinky, zajímavosti a články z divize fyzické ostrahy objektů veřejné správy

Zajímáme se o novinky a moderní přístupy jak v oblasti fyzické ostrahy budov veřejné správy, tak v dalších oblastech týkajících se bezpečnostních služeb. Přinášíme vám také aktuality z dění v TOP security.

20. srpna 2018 zaměstnanec společnosti NOKIKA s.r.o. při jedné z pravidelných obchůzek objektu Úřadu městské části objevil podezřelý předmět.

21. 08. 2018

Ode dne 15.8.2016 zajišťuje společnost Nokika s.r.o. fyzickou ostrahu v budově Úřadu městské části Praha 15

15. 08. 2016

další články >

Časté dotazy a konkrétní informace k fyzické ostraze objektů veřejné správy

Jaké činnosti může vykonávat fyzická ostraha objektů veřejné správy?

  • Ostraha vstupu do objektu
  • Služby recepce a vrátnice
  • Evidování a kontrola vozidel
  • Kontrola vnášení nepovolených předmětů do objektu
  • Zabránění vstupu neoprávněným osobám
  • Fyzická ostraha v rámci objektu
  • Kontrolní pochůzky – pravidelné, namátkové
  • Využití psovoda se služebním psem
  • Předcházení situacím vedoucím ke škodám na majetku nebo ohrožujícím zdraví osob
  • Zabránění krádežím či ničení majetku
  • Služba monitoringu bezpečnostních kamer, EZS, EPS, ACS a dalších technologií
  • Kontrola uzamčení prostor, uzavření dveří, oken, oplocení
  • Kontrola neporušenosti mříží, oken a zámků
  • Protipožární dohled v základním měřítku
  • Bezprostřední informování a spolupráce s bezpečnostními a záchrannými složkami
  • Fyzická ostraha vybavená služební zbraní

Působí v regionech lokální pobočky a manažeři?

Naše společnost působí po celé ČR a díky síti regionálních poboček jsme schopni poskytnout služby ve špičkové kvalitě v jakékoli částí republiky. Naše centrály najdete v Praze a v Uherském Hradišti, v dalších regionech pak provozujeme pobočky, které obstarávají regionální manažeři. Působíme zejména v těchto oblastech: Brno, Břeclav, České Budějovice, Jihlava, Kutná Hora, Liberec, Olomouc, Ostrava, Praha, Prostějov, Přerov, Příbram, Teplice, Uherské Hradiště, Zlín, a další..

Využíváte kmenové či agenturními pracovníky?

Strážné, ozbrojenou ostrahu i ostrahu se psem nenajímáme u externích agentur, ale sami zaměstnáváme. A proto vám můžeme garantovat abnormální profesionalitu a kvalitu odvedené práce za všech okolností. Naši strážní dohlédnou na administrativní a obchodní centra, hotely, bytové a rezidenční komplexy, výrobní podniky, logistické areály, sklady, státní instituce, zdravotnická zařízení a další objekty. Přizpůsobíme se vašim potřebám. Ozvěte se nám i v případě, že budete potřebovat speciální strážní nebo jiné služby. Zdarma vám navrhneme vhodnou strategii.

Jsou Vaši zaměstnanci prověřeni?

Jsme si vědomi toho, že vedle bezpečnosti se potřebujete také skvěle prezentovat. Proto nezaměstnáváme cizince, ale pouze Čechy, případně Slováky. Provádíme pečlivý výběr, pravidelná školení a prověrky. Zajišťujeme vaši bezpečnost a zároveň spolu s vámi vytváříme skvělý první dojem.

Kolikrát týdně pracovníky na objektu kontrolujete?

Pracovníci jsou kontrolováni na objektu minimálně 2x týdně. Kontroly se míchají ve dne a v noci. Na některých objektech jsou pod dohledem takřka denně - tam kde má objektový manažer tzv. základnu, jedná se o větší objekty s větším počtem bezpečnostních pracovníků.

Jak často své pracovníky doškolujete?

Pracovníci jsou doškolováni v pravidelných ¼ letních cyklech. Menší školení na provozní systémy probíhají i v měsíčních intervalech.

Jak dostupný je manažer zakázky?

Manažer zakázky nebo jeho zástup jsou dostupní 24 hodin denně s dojezdem do  2 hodin, to je však maximální čas, reálně jsou při mimořádné události na objektu do 30 minut.

Jste pojištěni?

Pro případ mimořádné události je společnost TOP security s. r. o. pojištěna u České Pojišťovny s výší plnění dle požadavku klientů, standardně 50.000.000,00 Kč.

Máte certifikaci ISO?

Jsme držiteli těchto certifikátů:

  • ISO 9001 (Systém managementu kvality organizace)
  • ISO 27001 (Systém managementu ochrany informací)
  • ISO 14001 (Systém environmentálního managementu v oboru)
Co Vás odlišuje od konkurence?
  • Více než 20 let zkušeností
  • Poskytujeme náhradní plnění
  • Působíme po celé ČR
  • Vysoká profesionalita a odbornost personálu
  • Inteligentní propojení fyzické ostrahy a bezpečnostních technologií
  • Nově vzniklé požadavky zrealizujeme i do 24 hodin
  • Vlastní technické vývojové středisko
  • Spolupracujeme se špičkovými světovými dodavateli
  • Poradenství v oblasti bezpečnostních situací a technologií
  • Vysoké standardy strážných
  • Analýza bezpečnostních rizik a prevence zdarma
  • Jsme držiteli certifikátů ISO
  • Pojištění min. 50.000.000,00 Kč
Poskytujete náhradní plnění?

V České republice má každá společnost ze zákona povinnost zaměstnat na každých 25 zaměstnanců jednu osobu zdravotně postiženou. Pokud tak neučiní, je povinna odvést do státního rozpočtu každoročně 2,5 násobek průměrné mzdy v ČR za každou osobu zdravotně postiženou, kterou dle výše uvedené povinnosti nezaměstná. Alternativním splněním této povinnosti je odběr zboží či služeb, na kterých se podílí osoby zdravotně postižené, tzv. náhradní plnění. Takto odebrané zboží či služby musí co do objemu odpovídat sedminásobku průměrné mzdy v ČR. Společnost TOP security poskytuje náhradní plnění prostřednictvím své sesterské společnosti NOKIKA s.r.o.