Door Security

Door Security - ostraha u vstupu

Náležitě provedená ostraha u vstupu na akce je jedním z bezpečnostně-preventivních opatření, jak zajistit kontrolu osob v místě konání akce. Kontrolu vstupenek, vcházejících a vycházejících osob nebo vjíždějících a vyjíždějících automobilů provádí naši proškolení strážní připravení i na vyhrocené situace.

Poslat poptávku info@topsecurity.cz +420 725 677 066 Oderská 333/5, Praha 9

Reference v oblasti door security

Jsme kompeltním řešením bezpečnosti a záleží nám na spokojenosti našich klientů. Spolupracujeme s více než 200 klienty napříč celou ČR a někteří využívají služeb naší bezpečnostní agentury více než 10 let. Staráme se o zajištění door security na menších a i velkých akcích a jsme připraveni odvést vždy perfektní práci.

Kontrola u vstupu na maturitní ples Gymnázia Příbram

Tentokrát se naše skupina strážných postarala o door security u vstupu a kompletní zajištění objektu kulturního domu.

Maturitní ples Gymnázia Příbram

Zajišťujeme kontrolu u vstupu na akci Lyžebraní 2023

Zkontrolovat vstupenku každého návštěvníka i sledovat dění kolem - to je úkolem naší zkušené skupiny strážných v rámci door security na akci Lyžebraní.

Lyžebraní 2023

Poskytnutí door security v České spořitelně v době pandemie

Naši zkušení zaměstnanci se starají o organizaci příchozích tak, aby počet osob na pobočce nepřesáhl většího počtu, než je dovoleno. Door security z TOP security zajistí maximální bezpečnost.

Ostraha poboček České spořitelny v době pandemie
další reference >
předěl

Přijďte se podívat na naše reference osobně.

Vezmeme vás do některého z námi střežených objektů a předvedeme vám, jak naše bezpečnostní agentura funguje v reálném provozu.

chci vidět referenci naživo

objednávky prohlídek referencí naživo také na tel. čísle +420 724 904 909

Novinky, zajímavosti a články

Profesionálové, kteří ohlídají nejen průběh akce, ale perfektně zvládnou vše kolem ostrahy u vstupu vám ušetří řadu starostí.

Lucie Červinková

02. 02. 2023

Nejen door security zajišťují pořadatelé akcí ve spolupráci s bezpečnostní agenturou. Více v rozhovoru s Pavlem Mikšátkem.

Pavel Mikšátko

09. 08. 2022

Během významné akce světového formátu jsme se postarali o zajištění door security - ostrahy u vstupu. Návštěvníci se tak mohli nerušeně věnovat připraveným degustacím...

Václav Pasák

06. 12. 2019

další články >

Časté dotazy a konkrétní informace k door security

Co zahrnuje služba door security?

Door security má hned několik funkcí. Ostraha u vstupu zajišťuje především kontrolu vstupních dokladů (vstupenky, permanentky, doklady, atd.) a rovněž zajišťuje dohled nad tím, kdo na akci vstupuje nebo z ní odchází, jaká vozidla vjíždějí či odjíždějí z areálu a zda nedochází k vniknutí mimo přístupové cesty. Ke kontrole rovněž patří prohlídka zavazadel a oblečení, aby se předešlo vnesení nebezpečných předmětů, zbraní nebo omamných látek. Rovněž může probíhat kontrola vynášených předmětů, čímž se zamezí krádežím.

Jsou strážní door security v uniformě?

Ano, při kontrolách u vstupů je zapotřebí jasně identifikovat pracovníka ostrahy. Ten je vybaven služební uniformou a pro zvýšení bezpečnosti i viditelnosti může být vybaven i reflexními doplňky jako je vesta nebo bunda.

Působí v regionech lokální pobočky a manažeři?

Naše společnost působí po celé ČR a díky síti regionálních poboček jsme schopni poskytnout služby ve špičkové kvalitě v jakékoli částí republiky. Naše centrály najdete v Praze a v Uherském Hradišti, v dalších regionech pak provozujeme pobočky, které obstarávají regionální manažeři. Působíme zejména v těchto oblastech: Brno, Břeclav, České Budějovice, Jihlava, Kutná Hora, Liberec, Olomouc, Ostrava, Praha, Prostějov, Přerov, Příbram, Teplice, Uherské Hradiště, Zlín, a další..

Využíváte kmenové či agenturními pracovníky?

Strážné, ozbrojenou ostrahu i ostrahu se psem nenajímáme u externích agentur, ale sami zaměstnáváme. A proto vám můžeme garantovat abnormální profesionalitu a kvalitu odvedené práce za všech okolností. Naši strážní dohlédnou na administrativní a obchodní centra, hotely, bytové a rezidenční komplexy, výrobní podniky, logistické areály, sklady, státní instituce, zdravotnická zařízení a další objekty. Přizpůsobíme se vašim potřebám. Ozvěte se nám i v případě, že budete potřebovat speciální strážní  nebo jiné služby. Navrhneme Vám vhodnou strategii.

Jsou Vaši zaměstnanci prověřeni?

Jsme si vědomi toho, že vedle bezpečnosti se potřebujete také skvěle prezentovat. Proto nezaměstnáváme cizince, ale pouze Čechy, případně Slováky. Provádíme pečlivý výběr, pravidelná školení a prověrky. Zajišťujeme vaši bezpečnost a zároveň spolu s vámi vytváříme skvělý první dojem.

Jste pojištěni?

Pro případ mimořádné události je společnost TOP security s. r. o. pojištěna u České Pojišťovny s výší plnění dle požadavku klientů, standardně 200.000.000,00 Kč.

Máte certifikaci ISO?

Jsme držiteli těchto certifikátů:

  • ISO 9001 (Systém managementu kvality organizace)
  • ISO 27001 (Systém managementu ochrany informací)
  • ISO 14001 (Systém environmentálního managementu v oboru)
Co Vás odlišuje od konkurence?
  • Více než 20 let zkušeností
  • Poskytujeme náhradní plnění
  • Působíme po celé ČR
  • Vysoká profesionalita a odbornost personálu
  • Inteligentní propojení fyzické ostrahy a bezpečnostních technologií
  • Nově vzniklé požadavky zrealizujeme i do 24 hodin
  • Vlastní technické vývojové středisko
  • Spolupracujeme se špičkovými světovými dodavateli
  • Poradenství v oblasti bezpečnostních situací a technologií
  • Vysoké standardy strážných
  • Analýza bezpečnostních rizik a prevence
  • Jsme držiteli certifikátů ISO
  • Pojištění min. 200.000.000,00 Kč
Jak často své pracovníky doškolujete?

Pracovníci jsou doškolováni v pravidelných ¼ letních cyklech. Menší školení na provozní systémy probíhají i v měsíčních intervalech.

Jak dostupný je manažer zakázky?

Manažer zakázky nebo jeho zástup jsou dostupní 24 hodin denně s dojezdem do  2 hodin, to je však maximální čas, reálně jsou při mimořádné události dostupní do 30 minut.

Poskytujete náhradní plnění?

V České republice má každá společnost ze zákona povinnost zaměstnat na každých 25 zaměstnanců jednu osobu zdravotně postiženou. Pokud tak neučiní, je povinna odvést do státního rozpočtu každoročně 2,5 násobek průměrné mzdy v ČR za každou osobu zdravotně postiženou, kterou dle výše uvedené povinnosti nezaměstná. Alternativním splněním této povinnosti je odběr zboží či služeb, na kterých se podílí osoby zdravotně postižené, tzv. náhradní plnění. Takto odebrané zboží či služby musí co do objemu odpovídat sedminásobku průměrné mzdy v ČR. Společnost TOP security poskytuje náhradní plnění prostřednictvím své sesterské společnosti NOKIKA s.r.o.

Staráme se o více než 200 klientů po celé ČR

Spokojenost našich klientů je pro nás na prvním místě. Jsme hrdí na to, že s naší bezpečnostní agenturou zůstáváte 10 i více let.

RegioJet AutoKabel Ogilvy Gask Strabag Žabka Aircraft Industries DENSO

Napište nám

Máte zájem o naše služby? Potřebujete poradit v oblasti bezpečnosti? Zeptejte se nás. Navrhneme Vám vhodné řešení.
Odpovíme do 24 hodin.

Informace o zpracování osobních údajů

stáhnout PDF

Stáhněte si naši firemní prezentaci a nabídku služeb ve formátu PDF.