Hasiči

Hasiči - požární dohled

Požární dohled je jednou z důležitých služeb během pořádání akcí a my jsme připraveni poskytnout řádně připravené pracovníky, kteří jsou schopni řešit rychle a efektivně každou vzniklou situaci a problém. Spolehlivost a profesionalita je samozřejmostí u všech našich pracovníků.

Poslat poptávku info@topsecurity.cz +420 725 677 066 Oderská 333/5, Praha 9

Reference v oblasti zajištění požárního dohledu

Pečujeme o klienty a záleží nám na jejich spokojenosti. Staráme se o více než 200 klientů po celé ČR a každý je pro nás samostatným projektem, ke kterému přistupujeme individuálně. Nezáleží na tom, zda je zapotřebí zajistit hasiče pro malé fotbalové utkání nebo pro velkou pražskou akci s několika tisíci návštěvníky. Práci odvedeme vždy perfektně.

Požární preventisté jsou k dispozici i pro společnost Constellium Extrusion, s.r.o.

Nokika s.r.o. uspěla ve výběrovém řízení a pro společnost Constellium Extrusions Děčín zajišťujeme fyzickou ostrahu, recepční služby, tak i požární dohled.

Constellium Extrusion, s.r.o.

Služby pro rozsáhlý administrativní komplex River City Danube House

River City Danube House je rozsáhlý administrativní komplex, kde zajišťujeme servis a revize požárního bezpečnostního systému a elektronického bezpečnostního systému.

River City Danube House

Instalaci elektrické požární signalizace v domě pro seniory v Praze Liboci

Během deseti dnů naši specialisti dokázali nainstalovat elektrické požární signalizace do osmipatrového domu s pečovatelskou službou pro seniory v Praze Liboci.

Dům s pečovatelskou službou pro seniory Praha Liboc
další reference >
předěl

Přijďte se podívat na naše reference osobně.

Vezmeme vás do některého z námi střežených objektů a předvedeme vám, jak naše bezpečnostní agentura funguje v reálném provozu.

chci vidět referenci naživo

objednávky prohlídek referencí naživo také na tel. čísle +420 724 904 909

Novinky, zajímavosti a články

Budou na akci potřeba hasiči, ostraha, zdravotní zajištění nebo jiné služby? Více o zajištění akcí napoví rozhovor s Pavlem Mikšátkem.

Pavel Mikšátko

09. 08. 2022

Přípravu na skutečný zásah si naši hasiči vyzkoušeli během cvičného zásahu v areálu průmyslového objektu. Celé cvičení proběhlo na jedničku.

Václav Pasák

04. 10. 2021

Hasící prostředek, který má tvar míče a dokáže uhasit požár v prostoru 3 kubických metrů ještě než se požár rozšíří - to je hasící prostředek FIRE X...

Pavel Mikšátko

18. 01. 2018

další články >

Časté dotazy a konkrétní informace k zajištění požárního dohledu

Pro jaké akce zajišťujete požární dohled?

Přítomnost požárního dohledu je vždy zapotřebí tam, kde se očekává účast vyššího počtu osob nebo kde hrozí zvýšené riziko vzniku požáru. Může jít o plesy, diskotéky, koncerty, sportovní utkání, veřejné kulturní akce, ohňostroje a mnoho dalších.

Co je úkolem požárního dohledu?

Požární dohled má za úkol ještě před začátkem akce zjistit stav budovy nebo prostranství a seznámit se s charakterem možných únikových cest. V případě, že dojde k vypuknutí požáru oznámí dozor okamžitě vše Hasičskému záchrannému sboru a podílí se na ochraně zdraví osob a na likvidaci požáru.

Působí v regionech lokální pobočky a manažeři?

Naše společnost působí po celé ČR a díky síti regionálních poboček jsme schopni poskytnout služby ve špičkové kvalitě v jakékoli částí republiky. Naše centrály najdete v Praze a v Uherském Hradišti, v dalších regionech pak provozujeme pobočky, které obstarávají regionální manažeři. Působíme zejména v těchto oblastech: Brno, Břeclav, České Budějovice, Jihlava, Kutná Hora, Liberec, Olomouc, Ostrava, Praha, Prostějov, Přerov, Příbram, Teplice, Uherské Hradiště, Zlín, a další..

Využíváte kmenové či agenturními pracovníky?

Strážné, ozbrojenou ostrahu i ostrahu se psem nenajímáme u externích agentur, ale sami zaměstnáváme. A proto vám můžeme garantovat abnormální profesionalitu a kvalitu odvedené práce za všech okolností. Naši strážní dohlédnou na administrativní a obchodní centra, hotely, bytové a rezidenční komplexy, výrobní podniky, logistické areály, sklady, státní instituce, zdravotnická zařízení a další objekty. Přizpůsobíme se vašim potřebám. Ozvěte se nám i v případě, že budete potřebovat speciální strážní  nebo jiné služby. Navrhneme Vám vhodnou strategii.

Jsou Vaši zaměstnanci prověřeni?

Jsme si vědomi toho, že vedle bezpečnosti se potřebujete také skvěle prezentovat. Proto nezaměstnáváme cizince, ale pouze Čechy, případně Slováky. Provádíme pečlivý výběr, pravidelná školení a prověrky. Zajišťujeme vaši bezpečnost a zároveň spolu s vámi vytváříme skvělý první dojem.

Jste pojištěni?

Pro případ mimořádné události je společnost TOP security s. r. o. pojištěna u České Pojišťovny s výší plnění dle požadavku klientů, standardně 200.000.000,00 Kč.

Máte certifikaci ISO?

Jsme držiteli těchto certifikátů:

  • ISO 9001 (Systém managementu kvality organizace)
  • ISO 27001 (Systém managementu ochrany informací)
  • ISO 14001 (Systém environmentálního managementu v oboru)
Co Vás odlišuje od konkurence?
  • Více než 20 let zkušeností
  • Poskytujeme náhradní plnění
  • Působíme po celé ČR
  • Vysoká profesionalita a odbornost personálu
  • Inteligentní propojení fyzické ostrahy a bezpečnostních technologií
  • Nově vzniklé požadavky zrealizujeme i do 24 hodin
  • Vlastní technické vývojové středisko
  • Spolupracujeme se špičkovými světovými dodavateli
  • Poradenství v oblasti bezpečnostních situací a technologií
  • Vysoké standardy strážných
  • Analýza bezpečnostních rizik a prevence
  • Jsme držiteli certifikátů ISO
  • Pojištění min. 200.000.000,00 Kč
Jak často své pracovníky doškolujete?

Pracovníci jsou doškolováni v pravidelných ¼ letních cyklech. Menší školení na provozní systémy probíhají i v měsíčních intervalech.

Jak dostupný je manažer zakázky?

Manažer zakázky nebo jeho zástup jsou dostupní 24 hodin denně s dojezdem do  2 hodin, to je však maximální čas, reálně jsou při mimořádné události dostupní do 30 minut.

Poskytujete náhradní plnění?

V České republice má každá společnost ze zákona povinnost zaměstnat na každých 25 zaměstnanců jednu osobu zdravotně postiženou. Pokud tak neučiní, je povinna odvést do státního rozpočtu každoročně 2,5 násobek průměrné mzdy v ČR za každou osobu zdravotně postiženou, kterou dle výše uvedené povinnosti nezaměstná. Alternativním splněním této povinnosti je odběr zboží či služeb, na kterých se podílí osoby zdravotně postižené, tzv. náhradní plnění. Takto odebrané zboží či služby musí co do objemu odpovídat sedminásobku průměrné mzdy v ČR. Společnost TOP security poskytuje náhradní plnění prostřednictvím své sesterské společnosti NOKIKA s.r.o.

Staráme se o více než 200 klientů po celé ČR

Spokojenost našich klientů je pro nás na prvním místě. Jsme hrdí na to, že s naší bezpečnostní agenturou zůstáváte 10 i více let.

RegioJet AutoKabel Ogilvy Gask Strabag Žabka Aircraft Industries DENSO

Napište nám

Máte zájem o naše služby? Potřebujete poradit v oblasti bezpečnosti? Zeptejte se nás. Navrhneme Vám vhodné řešení.
Odpovíme do 24 hodin.

Informace o zpracování osobních údajů

stáhnout PDF

Stáhněte si naši firemní prezentaci a nabídku služeb ve formátu PDF.