Bezpečnostní posouzení akce

Zpracování bezpečnostního posouzení akce

Postaráme se o zpracování bezpečnostního posouzení zadané akce. Naši školení pracovníci se rychle zorientují v problematice. Opíráme se o dlouholeté zkušenosti z praxe a poskytujeme individuální přístup ke každému klientovi.

  • stabilní společnost, máme více než 20 let praxe
  • vysoký standard služeb
  • komplexní zabezpečení
  • tým zkušených specialistů
  • využití moderních technologií
  • působíme po celé ČR
Poslat poptávku info@topsecurity.cz +420 725 677 066 Oderská 333/5, Praha 9

Reference v oblasti zpracování bezpečnostního posouzení zadané akce

Spokojenost našich klientů je pro nás prvořadá. Jsme pyšní, že s naší bezpečnostní agenturou zůstáváte 10 i více let. Zajišťujeme služby pro více než 200 klientů po celé ČR. Každý z nich je pro nás důležitý. Je jedno, zda se jedná o fyzickou nebo právnickou osobu se sídlem v Praze či mimo ni. Svou práci odvádíme vždy dokonale.

Velikonoční trhy

Po úspěšné spolupráci s klientem při zajišťování bezpečnosti Pražských Vánočních trhů partnerství pokračuje a společnost TOP security hlídá oslavy jara na Náměstí míru.

Velikonoční trhy
další reference >
předěl

Přijďte se podívat na naše reference osobně.

Vezmeme vás do některého z námi střežených objektů a předvedeme vám, jak naše bezpečnostní agentura funguje v reálném provozu.

chci vidět referenci naživo

objednávky prohlídek referencí naživo také na tel. čísle +420 724 904 909

Novinky, zajímavosti a články

Po dobu deseti dní zastali pracovníci TOP Security roli ostrahy městského koupaliště v Kladně.

Václav Pasák

15. 08. 2018

Již mnoho let se staráme o bezpečnost MFDF Ji.Hlava. V říjnu 2017 se konal již 21 ročník.

Václav Pasák

10. 11. 2017

další články >

Časté dotazy a konkrétní informace k zpracování bezpečnostního posouzení zadané akce

Jak postupujete při bezpečnostním posouzení akce?

Specialista na korporátní bezpečnost nejdříve provede rozhovor se zadavatelem. Na základě připravených podkladů volí vhodné dotazy, aby zjistil pro situační analýzu co nejvíce informací. Poté navštíví dostupná místa či si vyžádá rozhovory s dodatečnými osobami. Zpracuje situační analýzu, návrhy opatření či plány a postupy k jednotlivým situacím a akcím. Potřebnou (veřejnou) část zkonzultuje se zadavatelem, neveřejnou poté s výkonným týmem našich pracovníků, kteří se na činnostech budou podílet. Dále pak již přichází implementační či přípravná koordinační fáze.

Působí v regionech lokální pobočky a manažeři?

Naše společnost působí po celé ČR a díky síti regionálních poboček jsme schopni poskytnout služby ve špičkové kvalitě v jakékoli částí republiky. Naše centrály najdete v Praze a v Uherském Hradišti, v dalších regionech pak provozujeme pobočky, které obstarávají regionální manažeři. Působíme zejména v těchto oblastech: Brno, Břeclav, České Budějovice, Jihlava, Kutná Hora, Liberec, Olomouc, Ostrava, Praha, Prostějov, Přerov, Příbram, Teplice, Uherské Hradiště, Zlín, a další..

Jsou Vaši zaměstnanci prověřeni?

Jsme si vědomi toho, že vedle bezpečnosti se potřebujete také skvěle prezentovat. Proto nezaměstnáváme cizince, ale pouze Čechy, případně Slováky. Provádíme pečlivý výběr, pravidelná školení a prověrky. Zajišťujeme vaši bezpečnost a zároveň spolu s vámi vytváříme skvělý první dojem.

Jste pojištěni?

Pro případ mimořádné události je společnost TOP security s. r. o. pojištěna u České Pojišťovny s výší plnění dle požadavku klientů, standardně 200.000.000,00 Kč.

Máte certifikaci ISO?

Jsme držiteli těchto certifikátů:

  • ISO 9001 (Systém managementu kvality organizace)
  • ISO 27001 (Systém managementu ochrany informací)
  • ISO 14001 (Systém environmentálního managementu v oboru)
Jak často své pracovníky doškolujete?

Pracovníci jsou doškolováni v pravidelných ¼ letních cyklech. Menší školení na provozní systémy probíhají i v měsíčních intervalech.

Jak dostupný je manažer zakázky?

Manažer zakázky nebo jeho zástup jsou dostupní 24 hodin denně s dojezdem do  2 hodin, to je však maximální čas, reálně jsou při mimořádné události dostupní do 30 minut.

Poskytujete náhradní plnění?

V České republice má každá společnost ze zákona povinnost zaměstnat na každých 25 zaměstnanců jednu osobu zdravotně postiženou. Pokud tak neučiní, je povinna odvést do státního rozpočtu každoročně 2,5 násobek průměrné mzdy v ČR za každou osobu zdravotně postiženou, kterou dle výše uvedené povinnosti nezaměstná. Alternativním splněním této povinnosti je odběr zboží či služeb, na kterých se podílí osoby zdravotně postižené, tzv. náhradní plnění. Takto odebrané zboží či služby musí co do objemu odpovídat sedminásobku průměrné mzdy v ČR. Společnost TOP security poskytuje náhradní plnění prostřednictvím své sesterské společnosti NOKIKA s.r.o.

Staráme se o více než 200 klientů po celé ČR

Spokojenost našich klientů je pro nás na prvním místě. Jsme hrdí na to, že s naší bezpečnostní agenturou zůstáváte 10 i více let.

RegioJet AutoKabel Ogilvy Gask Strabag Žabka Aircraft Industries DENSO

Napište nám

Máte zájem o naše služby? Potřebujete poradit v oblasti bezpečnosti? Zeptejte se nás. Navrhneme Vám vhodné řešení.
Odpovíme do 24 hodin.

Informace o zpracování osobních údajů

stáhnout PDF

Stáhněte si naši firemní prezentaci a nabídku služeb ve formátu PDF.