Osobní doprovody - bodyguard
Zajišťujeme vaši bezpečnost při jednání s obchodními partnery, při návštěvách kulturních i společenských akcí nebo při krizových situacích. Strážní / bodyguardi jsou vyškoleni na zvládání vyhrocených konfliktů a zároveň zachovávají diskrétnost. Poskytujeme osobní doprovody po České republice i po Evropě.
- vlastní technické vývojové středisko
- profesionálně vyškolení bodyguardi
- reprezentativní vystupování všech strážných
- zvládání krizových situací
- individuální přístup ke každému klientovi
- poskytujeme nepřetržité služby 24/7
Reference v oblasti bezpečnostních služeb
Hlavním cílem je pro nás spokojenost klienta a proto si pečlivě vybíráme a školíme všechny strážné. Klademe důraz na reprezentativní vystupování. Nezáleží nám na postavení klienta, poskytujeme ochranu malým živnostníkům i ředitelům velkých korporátů. Důležitá je pro nás dobře odvedená práce.
Zajištění osobního doprovodu pro vysoce postavenou osobu
Postarali jsme se o osobní doprovod vysoce postaveného představitele Indické republiky v průběhu pobytu v České republice. Spolupráce proběhla ke spokojenosti všech stran.
Osobní doprovod klienta v průběhu zahraniční cesty do Mexika
Naši vyškolení pracovníci zajistili bezpečnost formou osobního doprovodu klienta při jeho zahraniční cestě do Mexika, kde jsme navázali i novou spolupráci.
Zajištění osobního doprovodu při převozu obrazů Andyho Warhola
Speciálně vyškolení pracovníci zajišťovali ostrahu během části transportu výjimečných uměleckých děl putujících ze Švýcarska do Prahy.
Přijďte se podívat, jak funguje osobní doprovod - bodyguard. Reference uvidíte osobně.
Předvedeme vám, jak naše bezpečnostní agentura poskytuje osobní doprovod v reálných situacích.
objednávky prohlídek referencí naživo také na tel. čísle +420 724 904 909
Novinky, zajímavosti a články
Kdy lze využít osobní doprovody, pro koho jsou určeny a jakým způsobem vás ostraha bude chránit?
Václav Pasák
15. 11. 2021
Speciálně trénovaní zaměstnanci TOP Security se postarají o Vaše bezpečí v každé situaci. Na konci září 2018 plnili roli osobního doprovodu a dozoru při předávce mimořá..
Václav Pasák
01. 10. 2018
Již mnoho let se staráme o bezpečnost MFDF Ji.Hlava. V říjnu 2017 se konal již 21 ročník.
Václav Pasák
10. 11. 2017
Časté dotazy a konkrétní informace k osobním doprovodům
Jaké služby v oblasti osobních doprovodů poskytujete?
Působí v regionech lokální pobočky a manažeři?
Naše společnost působí po celé ČR a díky síti regionálních poboček jsme schopni poskytnout služby ve špičkové kvalitě v jakékoli částí republiky. Naše centrály najdete v Praze a v Uherském Hradišti, v dalších regionech pak provozujeme pobočky, které obstarávají regionální manažeři. Působíme zejména v těchto oblastech: Brno, Břeclav, České Budějovice, Jihlava, Kutná Hora, Liberec, Olomouc, Ostrava, Praha, Prostějov, Přerov, Příbram, Teplice, Uherské Hradiště, Zlín, a další..
Jsou Vaši zaměstnanci prověřeni?
Jsme si vědomi toho, že vedle bezpečnosti se potřebujete také skvěle prezentovat. Proto nezaměstnáváme cizince, ale pouze Čechy, případně Slováky. Provádíme pečlivý výběr, pravidelná školení a prověrky. Zajišťujeme vaši bezpečnost a zároveň spolu s vámi vytváříme skvělý první dojem.
Jste pojištěni?
Pro případ mimořádné události je společnost TOP security s. r. o. pojištěna u České Pojišťovny s výší plnění dle požadavku klientů, standardně 200.000.000,00 Kč.
Jsme držiteli těchto certifikátů:
- ISO 9001 (Systém managementu kvality organizace)
- ISO 27001 (Systém managementu ochrany informací)
- ISO 14001 (Systém environmentálního managementu v oboru)
Pracovníci jsou doškolováni v pravidelných ¼ letních cyklech. Menší školení na provozní systémy probíhají i v měsíčních intervalech.
Manažer zakázky nebo jeho zástup jsou dostupní 24 hodin denně s dojezdem do 2 hodin, to je však maximální čas, reálně jsou při mimořádné události dostupní do 30 minut.
V České republice má každá společnost ze zákona povinnost zaměstnat na každých 25 zaměstnanců jednu osobu zdravotně postiženou. Pokud tak neučiní, je povinna odvést do státního rozpočtu každoročně 2,5 násobek průměrné mzdy v ČR za každou osobu zdravotně postiženou, kterou dle výše uvedené povinnosti nezaměstná. Alternativním splněním této povinnosti je odběr zboží či služeb, na kterých se podílí osoby zdravotně postižené, tzv. náhradní plnění. Takto odebrané zboží či služby musí co do objemu odpovídat sedminásobku průměrné mzdy v ČR. Společnost TOP security poskytuje náhradní plnění prostřednictvím své sesterské společnosti NOKIKA s.r.o.
Napište nám
Máte zájem o naše služby? Potřebujete poradit v oblasti bezpečnosti? Zeptejte se nás. Navrhneme Vám vhodné řešení.
Odpovíme do 24 hodin.
Stáhněte si naši firemní prezentaci a nabídku služeb ve formátu PDF.