Úklid domácností

Úklid domácností

Postaráme se jak o běžný úklid vaší domácnosti, tak o perfektní generální úklid bytů či rodinných domů, například v období před svátky. Provádíme kvalitní jednorázové i pravidelné úklidy domácností s použitím výhradně ekologických čistících prostředků. Čistá a uklizená domácnost.

  • pečlivost a důslednost zaměstnanců
  • denní a noční úklidy
  • odborškolený personál
  • ekologické čistící prostředky
  • více než 20 let praxe v oblasti úklidů
  • vysoký standard služeb
Poslat poptávku info@topsecurity.cz +420 724 895 855 Oderská 333/5, Praha 9
předěl

Přijďte se podívat na naše reference osobně.

Vezmeme vás do některého z námi střežených objektů a předvedeme vám, jak naše bezpečnostní agentura funguje v reálném provozu.

chci vidět referenci naživo

objednávky prohlídek referencí naživo také na tel. čísle +420 724 904 909

Novinky, zajímavosti a články

Již mnoho let se staráme o bezpečnost MFDF Ji.Hlava. V říjnu 2017 se konal již 21 ročník.

Václav Pasák

10. 11. 2017

Pohár VAG 21
PRO

Pohár VAG

O víkendu 25. -27. 11. se konal mezinárodní turnaj dorostenek v městské sportovní hale v Lipové aleji v Hodoníně.

Václav Pasák

21. 12. 2016

další články >

Časté dotazy a konkrétní informace k úklidu domácností

Proč využít úklid domácnosti?

Nechcete-li trávit čas úklidem, ale raději se ve volném čase věnujete rodině nebo svým koníčkům, zvolte profesionální úklidové služby. Postaráme se o úklid v bytech i domech. Rozsah úklidu záleží vždy na domluvě a konkrétních požadavcích. Lze využít pravidelný úklid i několikrát v týdnu nebo před očekávanou návštěvou či před svátky zvolit jednorázový či generální úklid domácnosti. Pro dosažený vysokého standardu při úklidu procházejí naši zaměstnanci školením a při samotném úklidu využívají šetrné ekologické prostředky.

Působí v regionech lokální pobočky a manažeři?

Naše společnost působí po celé ČR a díky síti regionálních poboček jsme schopni poskytnout služby ve špičkové kvalitě v jakékoli částí republiky. Naše centrály najdete v Praze a v Uherském Hradišti, v dalších regionech pak provozujeme pobočky, které obstarávají regionální manažeři. Působíme zejména v těchto oblastech: Brno, Břeclav, České Budějovice, Jihlava, Kutná Hora, Liberec, Olomouc, Ostrava, Praha, Prostějov, Přerov, Příbram, Teplice, Uherské Hradiště, Zlín, a další..

Jsou Vaši zaměstnanci prověřeni?

Jsme si vědomi toho, že vedle bezpečnosti se potřebujete také skvěle prezentovat. Proto nezaměstnáváme cizince, ale pouze Čechy, případně Slováky. Provádíme pečlivý výběr, pravidelná školení a prověrky. Zajišťujeme vaši bezpečnost a zároveň spolu s vámi vytváříme skvělý první dojem.

Jste pojištěni?

Pro případ mimořádné události je společnost TOP security s. r. o. pojištěna u České Pojišťovny s výší plnění dle požadavku klientů, standardně 200.000.000,00 Kč.

Máte certifikaci ISO?

Jsme držiteli těchto certifikátů:

  • ISO 9001 (Systém managementu kvality organizace)
  • ISO 27001 (Systém managementu ochrany informací)
  • ISO 14001 (Systém environmentálního managementu v oboru)
Co Vás odlišuje od konkurence?
  • Více než 20 let zkušeností
  • Poskytujeme náhradní plnění
  • Působíme po celé ČR
  • Vysoká profesionalita a odbornost personálu
  • Inteligentní propojení fyzické ostrahy a bezpečnostních technologií
  • Nově vzniklé požadavky zrealizujeme i do 24 hodin
  • Vlastní technické vývojové středisko
  • Spolupracujeme se špičkovými světovými dodavateli
  • Poradenství v oblasti bezpečnostních situací a technologií
  • Vysoké standardy strážných
  • Analýza bezpečnostních rizik a prevence
  • Jsme držiteli certifikátů ISO
  • Pojištění min. 200.000.000,00 Kč
Kolikrát týdně pracovníky na objektu kontrolujete?

Ke kontrole dochází vždy minimálně 2x týdně,čmž je zajištěna maximální kvalita služeb.

Jak často své pracovníky doškolujete?

Pracovníci jsou doškolováni v pravidelných ¼ letních cyklech.

Jak dostupný je manažer zakázky?

Manažer zakázky nebo jeho zástup jsou dostupní 24 hodin denně s dojezdem do  2 hodin, to je však maximální čas, reálně jsou při mimořádné události dostupní do 30 minut.

Poskytujete náhradní plnění?

V České republice má každá společnost ze zákona povinnost zaměstnat na každých 25 zaměstnanců jednu osobu zdravotně postiženou. Pokud tak neučiní, je povinna odvést do státního rozpočtu každoročně 2,5 násobek průměrné mzdy v ČR za každou osobu zdravotně postiženou, kterou dle výše uvedené povinnosti nezaměstná. Alternativním splněním této povinnosti je odběr zboží či služeb, na kterých se podílí osoby zdravotně postižené, tzv. náhradní plnění. Takto odebrané zboží či služby musí co do objemu odpovídat sedminásobku průměrné mzdy v ČR. Společnost TOP security poskytuje náhradní plnění prostřednictvím své sesterské společnosti NOKIKA s.r.o.

Staráme se o více než 200 klientů po celé ČR

Spokojenost našich klientů je pro nás na prvním místě. Jsme hrdí na to, že s naší bezpečnostní agenturou zůstáváte 10 i více let.

RegioJet AutoKabel Ogilvy Gask Strabag Žabka Aircraft Industries DENSO

Napište nám

Máte zájem o naše služby? Potřebujete poradit v oblasti bezpečnosti? Zeptejte se nás. Navrhneme Vám vhodné řešení.
Odpovíme do 24 hodin.

Informace o zpracování osobních údajů

stáhnout PDF

Stáhněte si naši firemní prezentaci a nabídku služeb ve formátu PDF.