Úklid administrativních budov

Úklid administrativních budov

Zajišťujeme pravidelné denní i noční komplexní úklidy v administrativních budovách. Úklidy mohou probíhat na přání zákazníka dle předem stanoveného harmonogramu. Úklidy provádíme s maximální péčí, garantujeme vysokou kvalitu služeb.

  • pružná reakce na zadané úkoly
  • pečlivě vybraní pracovníci
  • reprezentativní vzhled všech zaměstnanců
  • služby ve vysoké kvalitě
  • využití ekologických čistících prostřed
  • zodpovědnost a pracovitost pracovníků
Poslat poptávku info@topsecurity.cz +420 724 895 855 Oderská 333/5, Praha 9

Reference v oblasti úklidu administrativních budov

Hledáte-li kompletní způsob úklidů malých budov i administrativních komplexů? Naše zkušenosti vycházejí z více než 20 let zkušeností a ze spolupráce s více než 200 klienty po celé ČR. Je pro nás důležité, aby byli klienti spokojeni a proto odvádíme práci ve špičkové kvalitě.

UNIQA

Pro společnost UNIQA zajišťujeme kompletní facility management a recepční a úklidové služby.

UNIQA
další reference >
předěl

Přijďte se podívat na naše reference osobně.

Vezmeme vás do některého z námi střežených objektů a předvedeme vám, jak naše bezpečnostní agentura funguje v reálném provozu.

chci vidět referenci naživo

objednávky prohlídek referencí naživo také na tel. čísle +420 724 904 909

Novinky, zajímavosti a články

Společnost Nokika s.r.o. uspěla ve veřejné soutěži na ostrahu objektu GFŘ v Praze a od 31.5.2016 pro jeho budovu zajišťuje fyzickou ostrahu objektu a informační servis...

Václav Pasák

31. 05. 2016

Naše společnost dne 1.5.2016 rozšířila působení na objektu NZM o úklidové služby

Pavel Mikšátko

01. 05. 2016

Prefa Brno 01
KVĚ

Prefa Brno

Zde společnost NOKIKA vykonává od 1. 5. 2014 úklidové služby a provoz kantýny.

Pavel Mikšátko

01. 05. 2014

další články >

Časté dotazy a konkrétní informace k úklidu administrativních budov

Proč si objednat úklid administrativních prostor?

V administrativních prostorách může být prašné prostředí a na některých místech dochází ke zvýšenému pohybu osob. Proto je nutné zde dbát na dodržování čistoty a hygienického prostředí. S tím vám rádi pomůžeme za využití šetrných ekologických prostředků bez obsahu chemie.

Působí v regionech lokální pobočky a manažeři?

Naše společnost působí po celé ČR a díky síti regionálních poboček jsme schopni poskytnout služby ve špičkové kvalitě v jakékoli částí republiky. Naše centrály najdete v Praze a v Uherském Hradišti, v dalších regionech pak provozujeme pobočky, které obstarávají regionální manažeři. Působíme zejména v těchto oblastech: Brno, Břeclav, České Budějovice, Jihlava, Kutná Hora, Liberec, Olomouc, Ostrava, Praha, Prostějov, Přerov, Příbram, Teplice, Uherské Hradiště, Zlín, a další..

Jsou Vaši zaměstnanci prověřeni?

Jsme si vědomi toho, že vedle bezpečnosti se potřebujete také skvěle prezentovat. Proto nezaměstnáváme cizince, ale pouze Čechy, případně Slováky. Provádíme pečlivý výběr, pravidelná školení a prověrky. Zajišťujeme vaši bezpečnost a zároveň spolu s vámi vytváříme skvělý první dojem.

Jste pojištěni?

Pro případ mimořádné události je společnost TOP security s. r. o. pojištěna u České Pojišťovny s výší plnění dle požadavku klientů, standardně 200.000.000,00 Kč.

Máte certifikaci ISO?

Jsme držiteli těchto certifikátů:

  • ISO 9001 (Systém managementu kvality organizace)
  • ISO 27001 (Systém managementu ochrany informací)
  • ISO 14001 (Systém environmentálního managementu v oboru)
Co Vás odlišuje od konkurence?
  • Více než 20 let zkušeností
  • Poskytujeme náhradní plnění
  • Působíme po celé ČR
  • Vysoká profesionalita a odbornost personálu
  • Inteligentní propojení fyzické ostrahy a bezpečnostních technologií
  • Nově vzniklé požadavky zrealizujeme i do 24 hodin
  • Vlastní technické vývojové středisko
  • Spolupracujeme se špičkovými světovými dodavateli
  • Poradenství v oblasti bezpečnostních situací a technologií
  • Vysoké standardy strážných
  • Analýza bezpečnostních rizik a prevence
  • Jsme držiteli certifikátů ISO
  • Pojištění min. 200.000.000,00 Kč
Kolikrát týdně pracovníky na objektu kontrolujete?

Ke kontrole dochází vždy minimálně 2x týdně,čmž je zajištěna maximální kvalita služeb.

Jak často své pracovníky doškolujete?

Pracovníci jsou doškolováni v pravidelných ¼ letních cyklech.

Jak dostupný je manažer zakázky?

Manažer zakázky nebo jeho zástup jsou dostupní 24 hodin denně s dojezdem do  2 hodin, to je však maximální čas, reálně jsou při mimořádné události dostupní do 30 minut.

Poskytujete náhradní plnění?

V České republice má každá společnost ze zákona povinnost zaměstnat na každých 25 zaměstnanců jednu osobu zdravotně postiženou. Pokud tak neučiní, je povinna odvést do státního rozpočtu každoročně 2,5 násobek průměrné mzdy v ČR za každou osobu zdravotně postiženou, kterou dle výše uvedené povinnosti nezaměstná. Alternativním splněním této povinnosti je odběr zboží či služeb, na kterých se podílí osoby zdravotně postižené, tzv. náhradní plnění. Takto odebrané zboží či služby musí co do objemu odpovídat sedminásobku průměrné mzdy v ČR. Společnost TOP security poskytuje náhradní plnění prostřednictvím své sesterské společnosti NOKIKA s.r.o.

Staráme se o více než 200 klientů po celé ČR

Spokojenost našich klientů je pro nás na prvním místě. Jsme hrdí na to, že s naší bezpečnostní agenturou zůstáváte 10 i více let.

RegioJet AutoKabel Ogilvy Gask Strabag Žabka Aircraft Industries DENSO

Napište nám

Máte zájem o naše služby? Potřebujete poradit v oblasti bezpečnosti? Zeptejte se nás. Navrhneme Vám vhodné řešení.
Odpovíme do 24 hodin.

Informace o zpracování osobních údajů

stáhnout PDF

Stáhněte si naši firemní prezentaci a nabídku služeb ve formátu PDF.