Takhle trénujeme naše zaměstnance
Víme, jak důležitou roli hraje jistota a kompetence pracovníků ostrahy pro kvalitně odvedenou službu. Proto školení, trénování, zácviku a opětovným prověrkám věnujeme maximální pozornost. Naší snahou je zvýšení kompetence pracovníků a jejich celkové jistoty na úroveň profesionálů, a to jak při řešení krizových situací, tak při běžné formální komunikaci.
Příklady tréninků na pracovních pozicích:
Pro každou pozici máme specifické tréninky, které dělíme na specializované a průběžné. Specializované tréninky slouží ke zvyšování kompetenčních znalostí na jednotlivých pozicích. Průběžné tréninky a testování pak upevňují jistotu při rutinních a mimořádných událostech.
RecepčníKompetenční dovednosti recepční – kurz zvládání stresové komunikace Rutinní činnosti – vystupování, znalosti objektu, znalosti prostředí, obsluha technických zařízení, proklientský přístup, administrace |
|
Pracovník ostrahyKompetenční dovednosti pracovníka ostrahy - kurz první pomoci včetně použití defibrilátoru, kurz vyššího stupně sebeobrany, kurz požární ochrany včetně použití dýchacích masek a dalších pomůcek Rutinní činnosti – vystupování, znalost směrnic, znalost objektu, obsluha bezpečnostních zařízení, zvládání krizových a mimořádných událostí, základní prvky první pomoci, proklientský přístup, zápisy o průběhu služeb |
|
PsovodKompetenční dovednosti – kurz rozšiřující jednotlivé dovednosti psovoda a psa Rutinní činnosti – vystupování, znalost směrnic, znalost střeženého prostoru, obsluha bezpečnostních zařízení, zvládání krizových a mimořádných událostí, základní prvky první pomoci, trénink se psem, zápisy o průběhu služeb |
|
Vedoucí objektuKompetenční dovednosti – řízení pracovního kolektivu Rutinní činnosti – vystupování, komunikační dovednosti, znalost směrnic, znalost objektu, obsluha bezpečnostních zařízení, zvládání krizových a mimořádných událostí, základní prvky první pomoci, proklientský přístup, řízení pracovního kolektivu, administrace zakázky |
|
Manager zakázkyKompetenční dovednosti – řízení pracovního kolektivu, kurz motivace a komunikace Rutinní činnosti – vystupování, znalost svěřených zakázek, znalost náplně práce svých podřízených, komunikace s klientem, inovace na zakázkách, kontroly svých podřízených, administrace činnosti |