Retail

Bezpečnostní řešení pro maloobchodní prodejny

Staráme se o kompletní zajištění bezpečnosti maloobchodních prodejen. Naši strážní jsou pečlivě vyškoleni a vedeni k eliminaci krádeží nebo škodlivého jednání. Zajistíme kontrolu transportu financí i kontrolu zaměstnanců. Provádíme návrhy a montáže zabezpečovacích systémů.

  • strážní procházejí důkladným školením
  • zakládáme si na reprezentativním vystupování
  • využíváme moderní vybavení a technologie
  • kombinujeme ostrahu a zabezpečovací systémy
  • poskytujeme statut náhradního plnění
  • provádíme ostrahu 24/7
Poslat poptávku info@topsecurity.cz +420 725 677 066 Oderská 333/5, Praha 9
  1. Využíváme více než 20 let zkušeností při ostraze maloobchodních prodejen. Jsme připravit bezpečnostní řešení pro lokální obchody, supermarkety, hypermarkety i obchodní centra s více obchody. Zabezpečíme všechny části obchodů od nákladních ramp, zázemí zaměstnanců, kanceláří, skladů, prodejních ploch, pokladen až po vstupy a východy.
  2. Vyhodnotíme současný bezpečnostní management a navrhneme kroky k jeho zlepšení. Pomůžeme vám nastavit pravidla a směrnice, připravíme školení pro zaměstnance a dohlédneme, aby se navržené postupy aplikovaly do reálného provozu.
  3. Efektivně propojujeme výkon fyzické ostrahy s instalací bezpečnostních systémů. Tímto způsobem umožňujeme jak neustálý monitoring prostor, tak možnost aktivně zasáhnout v případě incidentu. Rozložení služeb navrhujeme podle typu konkrétní prodejny a podle potřeb klienta.
  4. Pracovníci fyzické ostrahy jsou školeni pro zvládání ostrahy prodejny před krádežemi směrem od nakupujících. Využívají asertivního jednání a v případě zjištění krádeže spolupracují s PČR.  Ostraha může rovněž provádět kontrolu během transportu finanční hotovosti z pokladen, provádět kontrolu hodnotného zboží (cigarety, alkohol, káva, elektronika atd.), kontrolu zaměstnanců při příchodu na směnu a při odchodu. Právě zaměstnanci stojí za vysokým procentem krádeží.  Strážní mohou být přítomni při vykládce zboží a jeho následném uskladnění, mohou sledovat zapečetění nákladu, dodací dokumenty i doklady řidičů. Všichni pracovníci ostrahy jsou školeni pro obsluhu zabezpečovacích zařízení.
  5. Vybavíme prostory prodejen bezpečnostními systémy. Instalujeme chytré kamerové systémy vhodné nejen pro monitoring prodejních ploch, skladů, zázemí, nakládacích a manipulačních ploch a parkovišť, ale poskytneme i chytré kamery s funkcemi pro počítání osob, sledování pohybu osob, detekcí vandalismu nebo odhalení podezřelého chování. Tím provedeme kroky k ochraně vašeho majetku a zároveň umožníme sledovat zákaznické chování, díky čemuž budete moci optimalizovat prodejní procesy a mechanismy. Kromě kamerových systémů zajistíme instalaci poplachových zabezpečovacích a tísňových systémů (PZTS, přístupových systémů (ACS) nebo připojené na pult centrální ochrany (PCO). Prodejnu vybavíme tísňovými tlačítky, bezpečnostními rámy a skenery.
  6. Poskytujeme rovněž služby úklidu. Naši zaměstnanci vybavení vlastní profesionální úklidovou technikou a úklidovými prostředky zvládnou jednorázové i pravidelné úklidy. V případě potřeby zajistíme i mimořádné úklidy. Jsme připraveni vám pomoci i s administrativními úkony, s otázkou technického facility managementu, s péčí o zeleň na přilehlých pozemcích i s kroky souvisejícími s GDPR, se školením BOZP a PO.

Služby v oblasti bezpečnostních řešení pro maloobchodní prodejny

Fyzická ostraha

Fyzická ostraha

Školení strážní zajistí ostrahu prodejny a všech přilehlých prostor. Lze provádět kontrolu pohybu zákazníků, asistenci při vykládce zboží nebo při přepravě finančních hotovostí. Fyzická ostraha rovněž obsluhuje EZS, EPS, kamerové i přístupové systémy.

Kamerové systémy

Kamerové systémy

Zajistíme návrh, realizaci i montáž kamerových systémů od prověřených dodavatelů. Pokročilé kamerové funkce umožní sledování zákaznického chování i odhalování krádeží. Lze provádět monitoring prodejních ploch, zázemí prodejen, kanceláří, skladů, nákladních ploch a parkovišť.

Požární systémy

Požární systémy

Systémy EPS ohlídají možný vznik požáru a včas upozorní na hrozící nebezpečí. Profesionální systémy detekují také úniky CO2 nebo upozorní na zaplavení vodou. Postaráme se o realizaci, montáž i následný servis EPS.

Elektronické zabezpečovací systémy

Elektronické zabezpečovací systémy

Obstaráme kompletní zastřežení prodejny kvalitními EZS. Při návrhu vycházíme z dispozic konkrétních prostor i z potřeb klienta. Systémy navrhneme, nainstalujeme a postaráme se o jejich pravidelný servis.

Přístupové systémy

Přístupové systémy

Poskytneme přístupový systém pro přehlednou evidenci docházky zaměstnanců. Systémy lze propojit s mzdovými systémy, což vede k zefektivnění procesů.

Korporátní bezpečnost

Korporátní bezpečnost

Jsme profesionálové v oblasti zajištění interní i externí korporátní bezpečnosti zahrnující nastavení bezpečnostního managementu, prověřování zaměstnanců, obchodních partnerů i nastavení kybernetické bezpečnosti.

Administrativní facility management

Administrativní facility management

Obstaráme činnosti spojené s administrativní stránkou provozu prodejny. Pomůžeme vám s vyřizováním obchodních dokumentů, smluv, s fakturací nebo vyřizováním pojištění. Základem je práce v rámci platné legislativy, spolehlivost a pečlivost.

Technický facility management

Technický facility management

Dohlédneme na odbornou kontrolu, servis a revize technologií a vybraného strojového vybavení. Techniky pravidelně školíme, poskytujeme služby ve 100% kvalitě.

Úklidové služby

Úklidové služby

Naši zkušení zaměstnanci zajistí pravidelné i jednorázové úklidy prostor prodejen i zázemí. Používáme vlastní moderní úklidové prostředky a techniku.

Starost o zeleň a okolí budov

Starost o zeleň a okolí budov

Pěkný vzhled okolí budov je velmi důležitý. Zajistíme veškeré zahradnické práce a údržbu příjezdových komunikací, chodníků i zelených ploch. Obstaráme úklid spadaného listí i úklid sněhu.

Další služby

Další služby

Obrátit se na nás můžete v případě, že potřebujete pomoci s agendou BOZP a PO, se zajištěním pověřence GDPR nebo s organizací a provedením potřebných školení a vyřízením dokumentů v rámci platné legislativy.

Hledáte jinou službu? Máte nějaký dotaz? Kontaktujte nás:

Poslat dotaz info@topsecurity.cz +420 725 677 066 Oderská 333/5, Praha 9

Staráme se o více než 200 klientů po celé ČR

Spokojenost našich klientů je pro nás na prvním místě. Jsme hrdí na to, že s naší bezpečnostní agenturou zůstáváte 10 i více let.

RegioJet AutoKabel Ogilvy Gask Strabag Žabka Aircraft Industries DENSO
předěl

Přijďte se podívat na naše reference osobně.

Vezmeme vás do některého z námi střežených objektů a předvedeme vám, jak naše bezpečnostní agentura funguje v reálném provozu.

chci vidět referenci naživo

objednávky prohlídek referencí naživo také na tel. čísle +420 724 904 909

Reference v oblasti zabezpečení maloobchdních prodejen

Spokojenost našich klientů je pro nás na prvním místě. Jsme hrdí na to, že s naší bezpečnostní agenturou zůstáváte 10 i více let. Staráme se o více než 200 klientů po celé ČR. Každý z našich klientů je pro nás důležitý. Je jedno zda se jedná o malý obchod na rohu ulice nebo o 15ti patrovou administracivní budovu v centru Prahy. Svou práci odvádíme vždy na 100 %.

Fyzická ostraha maloobchodních prodejen KiK textil a NoN-Food

Staráme se o pravidelnou ostrahu čtyř poboček obchodů Kik v Kolíně, Kladně a v Brně. Ostraha v oblasti retailu patří mezi naše služby fyzické ostrahy.

KiK textil a NoN-Food spol. s r.o.

Síť prodejen Žabka

Společnost TOP security s.r.o. díky výhře ve výběrovém řízení vybavila obchody po celé ČR zabezpečovacím systémem.

Síť prodejen Žabka
další reference >

Napište nám

Máte zájem o naše služby? Potřebujete poradit v oblasti bezpečnosti? Zeptejte se nás. Zdarma Vám navrhneme vhodné řešení.
Bezplatná konzultace. Odpovíme do 24 hodin.

Informace o zpracování osobních údajů

stáhnout PDF

Stáhněte si naši firemní prezentaci a nabídku služeb ve formátu PDF.

Novinky, zajímavosti a články z divize bezpečnostních řešení pro maloobchodní prodejny

Módní značka WOLF GANG si vybrala TOP security pro ostrahu své výjimečné přehlídky v Praze.

14. 05. 2017

Hotel Meritum 14
ÚNO

Hotel Meritum

Technické oddělení společnosti TOP security úspěšně realizovalo instalaci kamerového systému.

14. 02. 2014

další články >

Časté dotazy a konkrétní informace k fyzické ostraze maloobchodních prodejen

Působí v regionech lokální pobočky a manažeři?

Naše společnost působí po celé ČR a díky síti regionálních poboček jsme schopni poskytnout služby ve špičkové kvalitě v jakékoli částí republiky. Naše centrály najdete v Praze a v Uherském Hradišti, v dalších regionech pak provozujeme pobočky, které obstarávají regionální manažeři. Působíme zejména v těchto oblastech: Brno, Břeclav, České Budějovice, Jihlava, Kutná Hora, Liberec, Olomouc, Ostrava, Praha, Prostějov, Přerov, Příbram, Teplice, Uherské Hradiště, Zlín, a další..

Využíváte kmenové či agenturními pracovníky?

Strážné, ozbrojenou ostrahu i ostrahu se psem nenajímáme u externích agentur, ale sami zaměstnáváme. A proto vám můžeme garantovat abnormální profesionalitu a kvalitu odvedené práce za všech okolností. Naši strážní dohlédnou na administrativní a obchodní centra, hotely, bytové a rezidenční komplexy, výrobní podniky, logistické areály, sklady, státní instituce, zdravotnická zařízení a další objekty. Přizpůsobíme se vašim potřebám. Ozvěte se nám i v případě, že budete potřebovat speciální strážní nebo jiné služby. Zdarma vám navrhneme vhodnou strategii.

Jsou Vaši zaměstnanci prověřeni?

Jsme si vědomi toho, že vedle bezpečnosti se potřebujete také skvěle prezentovat. Proto nezaměstnáváme cizince, ale pouze Čechy, případně Slováky. Provádíme pečlivý výběr, pravidelná školení a prověrky. Zajišťujeme vaši bezpečnost a zároveň spolu s vámi vytváříme skvělý první dojem.

Kolikrát týdně pracovníky na objektu kontrolujete?

Pracovníci jsou kontrolováni na objektu minimálně 2x týdně. Kontroly se míchají ve dne a v noci. Na některých objektech jsou pod dohledem takřka denně - tam kde má objektový manažer tzv. základnu, jedná se o větší objekty s větším počtem bezpečnostních pracovníků.

Jak často své pracovníky doškolujete?

Pracovníci jsou doškolováni v pravidelných ¼ letních cyklech. Menší školení na provozní systémy probíhají i v měsíčních intervalech.

Jak dostupný je manažer zakázky?

Manažer zakázky nebo jeho zástup jsou dostupní 24 hodin denně s dojezdem do  2 hodin, to je však maximální čas, reálně jsou při mimořádné události na objektu do 30 minut.

Jste pojištěni?

Pro případ mimořádné události je společnost TOP security s. r. o. pojištěna u České Pojišťovny s výší plnění dle požadavku klientů, standardně 50.000.000,00 Kč.

Máte certifikaci ISO?

Jsme držiteli těchto certifikátů:

  • ISO 9001 (Systém managementu kvality organizace)
  • ISO 27001 (Systém managementu ochrany informací)
  • ISO 14001 (Systém environmentálního managementu v oboru)
Co Vás odlišuje od konkurence?
  • Více než 20 let zkušeností
  • Poskytujeme náhradní plnění
  • Působíme po celé ČR
  • Vysoká profesionalita a odbornost personálu
  • Inteligentní propojení fyzické ostrahy a bezpečnostních technologií
  • Nově vzniklé požadavky zrealizujeme i do 24 hodin
  • Vlastní technické vývojové středisko
  • Spolupracujeme se špičkovými světovými dodavateli
  • Poradenství v oblasti bezpečnostních situací a technologií
  • Vysoké standardy strážných
  • Analýza bezpečnostních rizik a prevence zdarma
  • Jsme držiteli certifikátů ISO
  • Pojištění min. 50.000.000,00 Kč
Jaké služby poskytuje v ostraze prodejen?

Nejvyšší efektivity ostrahy lze dosáhnout kombinací lidského faktoru (strážní) s moderními  technologiemi. Jinými slovy umíme chytře propojit fyzickou ostrahu s moderní elektronikou (elektronické zabezpečovací systémy, kamerové systémy, PCO).

Jak často provádí fyzická ostraha obchůzky?

Dohled nad objektem mohou naši strážní provádět v předem určenou dobu, formou nepravidelných pochůzek a kontrol nebo nepřetržitě ve směnách 24h denně.

Poskytujete náhradní plnění?

V České republice má každá společnost ze zákona povinnost zaměstnat na každých 25 zaměstnanců jednu osobu zdravotně postiženou. Pokud tak neučiní, je povinna odvést do státního rozpočtu každoročně 2,5 násobek průměrné mzdy v ČR za každou osobu zdravotně postiženou, kterou dle výše uvedené povinnosti nezaměstná. Alternativním splněním této povinnosti je odběr zboží či služeb, na kterých se podílí osoby zdravotně postižené, tzv. náhradní plnění. Takto odebrané zboží či služby musí co do objemu odpovídat sedminásobku průměrné mzdy v ČR. Společnost TOP security poskytuje náhradní plnění prostřednictvím své sesterské společnosti NOKIKA s.r.o.