Retail

Ostraha a zabezpečení prodejen a zboží

Staráme se o kompletní zajištění bezpečnosti maloobchodních prodejen. Naši strážní jsou pečlivě vyškoleni a vedeni k eliminaci krádeží nebo škodlivého jednání. Zajistíme kontrolu transportu financí i kontrolu zaměstnanců. Provádíme návrhy a montáže zabezpečovacích systémů pro prodejny.

  • strážní procházejí důkladným školením
  • zakládáme si na reprezentativním vystupování
  • využíváme moderní vybavení a technologie
  • kombinujeme ostrahu a zabezpečovací systémy
  • poskytujeme statut náhradního plnění
  • provádíme ostrahu 24/7
Poslat poptávku info@topsecurity.cz +420 725 677 066 Oderská 333/5, Praha 9
  1. Využíváme více než 20 let zkušeností při ostraze maloobchodních prodejen. Jsme schopni připravit zabezpečení prodejen pro lokální obchody, supermarkety, hypermarkety i obchodní centra s více obchody. Zabezpečíme všechny části obchodů od nákladních ramp, zázemí zaměstnanců, kanceláří, skladů, prodejních ploch, pokladen až po vstupy a východy.
  2. Vyhodnotíme současný bezpečnostní management a navrhneme kroky k jeho zlepšení. Pomůžeme vám nastavit pravidla a směrnice, připravíme školení pro zaměstnance a dohlédneme, aby se navržené postupy aplikovaly do reálného provozu.
  3. Při zabezpečení prodejen efektivně propojujeme výkon fyzické ostrahy s instalací bezpečnostních systémů. Zabezpečení prodejen navrhujeme podle typu konkrétní prodejny a podle potřeb klienta.
  4. Pracovníci fyzické ostrahy jsou školeni k zabezpečení zboží před krádežemi. Využívají asertivního jednání a v případě zjištění krádeže spolupracují s PČR.  Ostraha může rovněž provádět kontrolu během transportu finanční hotovosti z pokladen, provádět kontrolu hodnotného zboží, kontrolu zaměstnanců při příchodu a při odchodu, strážní mohou být přítomni při vykládce zboží a jeho následném uskladnění, mohou sledovat zapečetění nákladu, dodací dokumenty i doklady řidičů.
  5. Instalujeme chytré kamerové systémy do prodejny vhodné pro monitoring prodejních ploch, skladů, zázemí, nakládacích a manipulačních ploch a parkovišť, pro počítání osob, sledování pohybu osob, detekci vandalismu nebo odhalení podezřelého chování. Zajistíme rovněž alarmy do prodejny, instalaci přístupových systémů (ACS) nebo připojení na pult centrální ochrany (PCO). Prodejnu vybavíme tísňovými tlačítky, elektronické detekční brány a skenery pro zabezpečení zboží.
  6. Naši zaměstnanci vybavení vlastní profesionální úklidovou technikou a úklidovými prostředky zvládnou jednorázové, pravidelné i mimořádné úklidy prodejen. Jsme připraveni vám pomoci i s administrativními úkony, s otázkou technického facility managementu, s péčí o zeleň na přilehlých pozemcích i s kroky souvisejícími s GDPR, se školením BOZP a PO.

Služby v oblasti zabezpečení maloobchodních prodejen

Fyzická ostraha prodejny

Fyzická ostraha prodejny

Školení strážní zajistí ostrahu prodejny a všech přilehlých prostor. Poskytneme asistenci při kontrole nebo při přepravě finančních hotovostí.

Elektronické detekční brány pro zabezpečení zboží

Elektronické detekční brány pro zabezpečení zboží

Zajistíme a nainstalujeme spolehlivé anténní detekční systémy sloužící nejen k zabezpečení zboží před krádežemi.

Kamerový systém do prodejny

Kamerový systém do prodejny

Zajistíme návrh, realizaci i montáž kamerových systémů do prodejen od prověřených dodavatelů. Pokročilé kamerové funkce umožní sledování zákaznického chování i odhalování krádeží.

Požární systémy do obchodů a prodejen

Požární systémy do obchodů a prodejen

Profesionální systémy detekují hrozící vznik požáru, únik CO2 nebo upozorní na zaplavení vodou. Postaráme se o realizaci, montáž i následný servis EPS.

Elektronický zabezpečovací systém - alarm do prodejny

Elektronický zabezpečovací systém - alarm do prodejny

Obstaráme zabezpečení prodejny prověřeným systémem. Alarm do prodejny navrhneme, nainstalujeme a postaráme se o jeho pravidelný servis.

Přístupové systémy pro zaměstnance

Přístupové systémy pro zaměstnance

Poskytneme přístupový systém pro přehlednou evidenci docházky zaměstnanců. Systémy lze propojit s mzdovými systémy, což vede k zefektivnění procesů.

Úklidové služby pro prodejny

Úklidové služby pro prodejny

Naši zkušení zaměstnanci zajistí pravidelné i jednorázové úklidy prostor prodejen i zázemí. Používáme vlastní úklidové prostředky a techniku.

Starost o zeleň a okolí prodejen

Starost o zeleň a okolí prodejen

Zajistíme veškeré zahradnické práce a údržbu příjezdových komunikací, chodníků i zelených ploch. Obstaráme úklid spadaného listí i úklid sněhu.

Administrativní facility management

Administrativní facility management

Obstaráme činnosti spojené s administrativní stránkou provozu prodejny. Pomůžeme vám s vyřizováním obchodních dokumentů, smluv, s fakturací nebo vyřizováním pojištění.

Technický facility management

Technický facility management

Dohlédneme na odbornou kontrolu, servis a revize technologií a vybraného strojového vybavení prodejen.

Korporátní bezpečnost

Korporátní bezpečnost

Jsme profesionálové v oblasti nastavení bezpečnostního managementu, prověřování zaměstnanců, obchodních partnerů i nastavení kybernetické bezpečnosti.

Další služby

Další služby

Pomůžeme vám s agendou BOZP a PO, se zajištěním pověřence GDPR nebo s organizací a provedením potřebných školení a vyřízením dokumentů v rámci platné legislativy.

Hledáte jinou službu? Máte nějaký dotaz? Kontaktujte nás:

Poslat dotaz info@topsecurity.cz +420 725 677 066 Oderská 333/5, Praha 9

Staráme se o více než 200 klientů po celé ČR

Spokojenost našich klientů je pro nás na prvním místě. Jsme hrdí na to, že s naší bezpečnostní agenturou zůstáváte 10 i více let.

RegioJet AutoKabel Ogilvy Gask Strabag Žabka Aircraft Industries DENSO
předěl

Přijďte se podívat na naše reference osobně.

Vezmeme vás do některého z námi střežených objektů a předvedeme vám, jak naše bezpečnostní agentura funguje v reálném provozu.

chci vidět referenci naživo

objednávky prohlídek referencí naživo také na tel. čísle +420 724 904 909

Reference v oblasti zabezpečení maloobchdních prodejen - retail

Spokojenost našich klientů je pro nás na prvním místě. Jsme hrdí na to, že s naší bezpečnostní agenturou zůstáváte 10 i více let. Staráme se o více než 200 klientů po celé ČR. Každý z našich klientů je pro nás důležitý. Je jedno zda se jedná o malý obchod na rohu ulice nebo o 15ti patrovou administracivní budovu v centru Prahy. Svou práci odvádíme vždy na 100 %.

Zabezpečení prodejen KiK textil a NoN-Food - služby fyzické ostrahy

Staráme se o pravidelnou ostrahu čtyř poboček obchodů Kik v Kolíně, Kladně a v Brně. Ostraha v oblasti retailu patří mezi naše služby fyzické ostrahy.

KiK textil a NoN-Food spol. s r.o.

Elektronické zabezpečení prodejen Žabka pomocí alarmu a kamer

Pro síť prodejen Žabka jsme navrhli efektivní zabezpečení pomocí elektronických zabezpečovacích systémů v podobě alarmů a kamerových systémů.

Síť prodejen Žabka

Ostraha výrobny a prodejny společnosti Partner in Pet Food

Díky výhře ve výběrovém řízení střežíme další objekt v jižních Čechách. Je jím výrobní závod a prodejna společnosti Partner in Pet Food, která se zaměřuje na výrobu prémiového krmiva pro domácí mazlíčky.

Partner in Pet Food
další reference >

Napište nám

Máte zájem o naše služby? Potřebujete poradit v oblasti bezpečnosti? Zeptejte se nás. Navrhneme Vám vhodné řešení.
Odpovíme do 24 hodin.

Informace o zpracování osobních údajů

stáhnout PDF

Stáhněte si naši firemní prezentaci a nabídku služeb ve formátu PDF.

Novinky, zajímavosti a články z divize bezpečnostních řešení pro maloobchodní prodejny a zabezpečení zboží

V retailových objektech se často setkáváme s krádežemi, a to nejen ve dne, proto jsou tu naši zaměstnanci, kteří zajistí zabezpečení i během noci.

Václav Pasák

03. 11. 2020

Zabezpečení retailových objektů klade důraz na zajištění proti krádežím zákazníků i proti jednání samotných zaměstnanců. V TOP security myslíme na komplexní zabezpečení..

Václav Pasák

29. 09. 2020

Poradíme vám, jak vybrat kamerové systéme pro prodejny. Díky moderním kamerám můžete prostory prodejny hlídat i monitorovat zákaznické chování.

Pavel Mikšátko

17. 06. 2020

další články >

Časté dotazy a konkrétní informace k fyzické ostraze a elektronickému zabezpečení maloobchodních prodejen

Působí v regionech lokální pobočky a manažeři?

Naše společnost působí po celé ČR a díky síti regionálních poboček jsme schopni poskytnout služby ve špičkové kvalitě v jakékoli částí republiky. Naše centrály najdete v Praze a v Uherském Hradišti, v dalších regionech pak provozujeme pobočky, které obstarávají regionální manažeři. Působíme zejména v těchto oblastech: Brno, Břeclav, České Budějovice, Jihlava, Kutná Hora, Liberec, Olomouc, Ostrava, Praha, Prostějov, Přerov, Příbram, Teplice, Uherské Hradiště, Zlín, a další..

Využíváte kmenové či agenturními pracovníky?

Strážné, ozbrojenou ostrahu i ostrahu se psem nenajímáme u externích agentur, ale sami zaměstnáváme. A proto vám můžeme garantovat abnormální profesionalitu a kvalitu odvedené práce za všech okolností. Naši strážní dohlédnou na administrativní a obchodní centra, hotely, bytové a rezidenční komplexy, výrobní podniky, logistické areály, sklady, státní instituce, zdravotnická zařízení a další objekty. Přizpůsobíme se vašim potřebám. Ozvěte se nám i v případě, že budete potřebovat speciální strážní nebo jiné služby. Navrhneme Vám vhodnou strategii.

Jsou Vaši zaměstnanci prověřeni?

Jsme si vědomi toho, že vedle bezpečnosti se potřebujete také skvěle prezentovat. Proto nezaměstnáváme cizince, ale pouze Čechy, případně Slováky. Provádíme pečlivý výběr, pravidelná školení a prověrky. Zajišťujeme vaši bezpečnost a zároveň spolu s vámi vytváříme skvělý první dojem.

Kolikrát týdně pracovníky na objektu kontrolujete?

Pracovníci jsou kontrolováni na objektu minimálně 2x týdně. Kontroly se míchají ve dne a v noci. Na některých objektech jsou pod dohledem takřka denně - tam kde má objektový manažer tzv. základnu, jedná se o větší objekty s větším počtem bezpečnostních pracovníků.

Jak často své pracovníky doškolujete?

Pracovníci jsou doškolováni v pravidelných ¼ letních cyklech. Menší školení na provozní systémy probíhají i v měsíčních intervalech.

Jak dostupný je manažer zakázky?

Manažer zakázky nebo jeho zástup jsou dostupní 24 hodin denně s dojezdem do  2 hodin, to je však maximální čas, reálně jsou při mimořádné události na objektu do 30 minut.

Jste pojištěni?

Pro případ mimořádné události je společnost TOP security s. r. o. pojištěna u České Pojišťovny s výší plnění dle požadavku klientů, standardně 50.000.000,00 Kč.

Máte certifikaci ISO?

Jsme držiteli těchto certifikátů:

  • ISO 9001 (Systém managementu kvality organizace)
  • ISO 27001 (Systém managementu ochrany informací)
  • ISO 14001 (Systém environmentálního managementu v oboru)
Co Vás odlišuje od konkurence?
  • Více než 20 let zkušeností
  • Poskytujeme náhradní plnění
  • Působíme po celé ČR
  • Vysoká profesionalita a odbornost personálu
  • Inteligentní propojení fyzické ostrahy a bezpečnostních technologií
  • Nově vzniklé požadavky zrealizujeme i do 24 hodin
  • Vlastní technické vývojové středisko
  • Spolupracujeme se špičkovými světovými dodavateli
  • Poradenství v oblasti bezpečnostních situací a technologií
  • Vysoké standardy strážných
  • Analýza bezpečnostních rizik a prevence
  • Jsme držiteli certifikátů ISO
  • Pojištění min. 50.000.000,00 Kč
Jaké služby poskytuje v ostraze prodejen?

Nejvyšší efektivity ostrahy lze dosáhnout kombinací lidského faktoru (strážní) s moderními  technologiemi. Jinými slovy umíme chytře propojit fyzickou ostrahu s moderní elektronikou (elektronické zabezpečovací systémy, kamerové systémy, PCO).

Jak často provádí fyzická ostraha obchůzky?

Dohled nad objektem mohou naši strážní provádět v předem určenou dobu, formou nepravidelných pochůzek a kontrol nebo nepřetržitě ve směnách 24h denně.

Poskytujete náhradní plnění?

V České republice má každá společnost ze zákona povinnost zaměstnat na každých 25 zaměstnanců jednu osobu zdravotně postiženou. Pokud tak neučiní, je povinna odvést do státního rozpočtu každoročně 2,5 násobek průměrné mzdy v ČR za každou osobu zdravotně postiženou, kterou dle výše uvedené povinnosti nezaměstná. Alternativním splněním této povinnosti je odběr zboží či služeb, na kterých se podílí osoby zdravotně postižené, tzv. náhradní plnění. Takto odebrané zboží či služby musí co do objemu odpovídat sedminásobku průměrné mzdy v ČR. Společnost TOP security poskytuje náhradní plnění prostřednictvím své sesterské společnosti NOKIKA s.r.o.